Treinshop Olaerts
Prijslijst ![]() |
Stoomlocomotief 18 201 - Spoor H0 - Art.nr. 38201
Voorbeeld: Het is een ongelooflijk verhaal, de gebeurtenissen die leidden tot de bouw van een van de sierlijkste en krachtigste Duitse stoomlocomotieven ooit. 18 201 is de naam van de 180 km/u snelle hardloper die op 31 mei 1961 voor de eerste keer stomend naar buiten kwam uit de loods van de onderhoudswerkplaats Meiningen.De loc was een geesteskind van de geniale ontwerper van stoomlocomotieven Max Baumberg. Hij was na de oorlog Directeur geworden van het Fahrzeug- und Versuchs-Anstalt Halle (FVA). Baumberg had een bijzondere voorliefde voor grote- en sterke sneltreinlocomotieven. Al in 1948 had hij uit het Westen de Badische IVh 18 314 verworven. Deze loc werd later bekend als "JORSCH". Na 1952 kwamen ook de, in Frankrijk gebouwde, vier cylinder locs 07 1001, 08 1001 en 79 001 onder Bambergs vleugels. In die tijd ontstonden onder het spoorwegpersoneel de begrippen " Bamberg's Dierentuin" en "Bamberg's loc circus". Eind jaren '50 hadden de Fransozen Bambergs manege alweer verlaten. Daarom zocht hij naar een nieuwe "circus ster" die de, voor de export bestemde, nieuwe personenrijtuigen bij test ritten met een snelheid van 160 km/u kon trekken. De enige loc bij de Reichsbahn die deze snelheid kon bereiken was de voormalige Henschel-Wegman loc, de 61 002. Met het onderstel en het drijfwerk van deze loc en een deel van het frame, en met delen van de "mislukte" hoge druk locomotief H 45 024 bouwde Bamberg een zeer moderne Pacific sleeptender locomotief met de asvolgorde 2'C1'. Als stoommachine gebruikte hij de standaard Reko ketel 39E. De nieuwe 18 201 was in elk opzicht uniek: De loc had reusachtige, 2,30 meter hoge drijfwielen, drie cylinders en en bracht 2150 PK op de rails. De spitse deur van de rookkamer herinnerde aan de Beierse S 3/6, de wind-geleide platen en de deels van afdekplaten voorziene zijkanten deden denken aan de Franse super-stoomloc 232-U-1. Gestationeerd werd de nieuwe loc bij het BW Halle P waar ook de "Jorsch" thuis hoorde. Al snel bleek dat de 18 201 een top ontwerp was. Bamberg mocht trots op zijn hardloper zijn die op 12 oktober 1972 een snelheid van 182,4 km/u bereikte. Hiermee werd de prachtig ontworpen, groen gelakte, machine de snelste bedrijfsklare stoomlocomotief ter wereld. Vanaf 1980 werd "Jimmo", zoals de 18 201 inmiddels genoemd werd, bijna alleen nog voor speciale ritten ingezet. Om langere reizen zonder oponthoud voor het laden van water en stookolie te kunnen maken plaatste men halverwege de jaren '80 een passende 2e tender bij die uiterlijk aan de loc aangepast werd. In 1985 mocht "Jimmo" vervolgens voor de eerste maal naar het Westen, naar het grote spoorwegjubileum in Neurenberg.Twee jaar later was de loc te gast bij het 100 jarig bestaan van de Oostenrijkse Spoorwegen. Na de val van de Muur kon men "Jimmo" nog tot 1997 bij talrijke speciale optredens beleven en bewonderen en toen besloot de DB de loc buiten dienst te stellen. De bekende musicus Axel Zwingenberger en de ondernemer Andreas Goldschagg slaagden er uiteindelijk in het DB museum ervan te overtuigen dat "Jimmo" aan hun zorg toevertrouwd moest worden. Zij lieten Bamberg's super-loc rijvaardig maken, richtten de firma Dampfplus op en zetten de 18-201 vanaf 2002 in voor speciale treinen in de hele Bondsrepubliek en in het omliggende buitenland. Deze tweede, zeer succesvolle, carrière eindigde op 1 september 2018 toen de loc, kort voor de afloop van haar toelatingsdatum,tijdens een druk bekeken speciale rit kapot ging. Sinds 2019 is "Jimmo" eigendom van de prive spoorwegonderneming Wedler Franz Logistik die de machine op middellange termijn weer in bedrijf wil stellen. Op dit moment staat de ster van Max Baumberg goed beschermd in het Bahnbetriebswerk Nossen. Overigens... Max Baumberg heeft het succesvol functioneren van zijn 18 201 nog 17 jaar, waarvan de laatste jaren met welverdiend pensioen, mogen beleven. Hij heeft nooit kunnen dromen dat zijn loc op enig moment ook in het Westen furore zou maken! Model: Model met digitaal decoder mfx+ en uitgebreide licht- en geluidsfuncties. Regelbare hoogvermogens motor met vliegwiel in de ketel. Aandrijving op 3 assen. Met antislipbanden. Locomotief en tender bestaan grotendeels uit metaal.Standaard met ingebouwde rookgenerator met dynamische rookuitstoot die digitaal te bedienen is. Met de rijrichting wisselende driepunts verlichting, analoog ingeschakeld, digitaal bedienbaar. Machinistenhuis- en loopwerk verlichting en flakkeren van de vuurkist afzonderlijk digitaal te bedienen. Uitgerust met onderhoudsvrije, warm witte en rode LED verlichting. Koppeling tussen loc en tender met NEM-koppelingsschacht en verstelbare kortkoppeling. Aan de tender een stroomvoerende koppeling in NEM schacht voor het schakelen van de voertuigverlichting op de tweede tender. Bufferhoogte van loc en tenders volgens NEM. Tweede tender aan beide zijden uitgerust met deelbare, stroomvoerende koppelingen. Met een wipschakelaar op de bodem van de 2e tender kan gekozen worden aan welke kant het frontsein brandt. Dit frontsein is digitaal met de locomotiefdecoder te schakelen. Dit model vindt u in gelijkstroom uitvoering in het Trix H0 assortiment onder het artikelnummer 25020 Volledig nieuw ontwerp. Bijzonder fijn gedetailleerde metalen constructie. Veel gemonteerde details. Standaard voorzien van dynamische, snelheidsafhankelijke, rookgenerator. Verlichting in het machinistenhuis en bij het loopwerk digitaal te bedienen. Met deelbare stroomvoerende koppelingen aan de tender en aan de extra tender. Uitgerust met "Speelwereld" MFX decoder met uitgebreide licht- en geluidsfuncties.Bufferhoogte aan loc en tenders volgens NEM. Onze prijs; € 649,00
|
Märklin my world - startset "Thalys" - Spoor H0 - Art.nr. 29338
Hallo Europa! Voorbeeld: Een op de Thalys gebaseerde hogesnelheidstrein. Model: Trein met batterijvoeding en magneetkoppelingen tussen de afzonderlijke wagens. Aaneengekoppelde eenheid bestaande uit een motorwagen en een personenrijtuig met geïntegreerd batterijcompartiment. Wagen met interieurinrichting en afneembaar dak voor veelzijdige speelmogelijkheden. De trein beschikt over 3 snelheden bij vooruit- en achteruitrijden, 3 geluidsfuncties en een tweepuntsfrontsein. Lengte van de trein 63 cm. Uiterst eenvoudige bediening dankzij de Märklin Power Control Stick Onze prijs; € 71,50
|
Digitale startset "Belgische goederentrein met serie 8000"
|
Diesellocomotief serie 52 - Spoor H0 - Art.nr. 39679
Voorbeeld: Diesellocomotief serie 52 van de Belgische spoorwegen (SNCB/NMBS). Uitvoering met vier frontlampen, elektrische remmen en stookketel. Kleurstelling in groen met gele strepen. Bedrijfsnummer 5209. Model: Met digitale decoder mfx+ en uitgebreide geluidsfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving centraal ingebouwd. 4 assen via cardan aangedreven. Antislipwielen. Met de rijrichting wisselend tweepuntsfrontsein en twee rode sluitseinen in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Frontsein aan loczijde 2 en 1 telkens digitaal afzonderlijk schakelbaar. Machinistencabineverlichting digitaal afzonderlijk schakelbaar, met de rijrichting wisselend. Rangeerbedrijf met rangeerlicht schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije warmwitte en rode ledlampjes. Gemonteerde metalen handgrepen. Machinistencabines met reliëfinterieur. Lengte over de buffers 21,7 cm. Een bijbehorende set goederenwagens vindt u Dit model is in gelijkstroomuitvoering leverbaar en heeft Bufferhoogte conform NEM. Onze prijs; € 339,00
|
Stoomlocomotief Class A3 “Flying Scotsman” - Spoor H0 - Art.nr. 39968
Voorbeeld: Sneltrein-stoomlocomotief met sleeptender klasse A3. Model: Met digitale decoder mfx+ en uitgebreide licht- en geluidsfuncties. Dit model is in gelijkstroomuitvoering leverbaar en heeft Onze prijs; € 529,00
|
Containerwagen set - Spoor H0 - Art.nr. 47119
Voorbeeld: Drie containerwagens van de Belgische Spoorwegen (NMBS). Europees standaardtype met een lengte van 19,90 m. Twee rongenwagens Regs type 3514 D zonder parkeerrem en één rongenwagen Rs type 3514 B1 met parkeerrem. Uitvoering met stalen zijwanden, rongen en vierkante buffers. Draagwagens beladen met 20ft box containers van verschillende bedrijven. Zoals in gebruik rond 1985. Model: Draaistellen type Y 25 gelast. Metalen inzetstuk voor goede rij-eigenschappen. Beweegbare rongen. Specifieke uitvoering van de bodemplaat. Veel gemonteerde details. Veel samengestelde details. De wagons zijn beladen met uitneembare 20ft boxcontainers van verschillende bedrijven. Containerwagens en containers met verschillende bedrijfsnummers. Elke wagon met containers afzonderlijk verpakt. Totale lengte over de buffers ca. 69 cm. Een bijpassende diesellocomotief vindt u in het Märklin H0-assortiment onder artikelnummer 39679 Containerwagens en containers met verschillende bedrijfsnummers. Onze prijs; € 195,00
|
Sneltrein-stoomlocomotief (CIWL) serie 13 EST - Spoor H0 - Art.nr. 39244
Voorbeeld: Zware sneltrein-stoomlocomotief met sleeptender serie 13 (241-A) van de Franse Oostbaan (EST). Zwarte basiskleurstelling met zwart onderstel. Uitvoering als locomotief voor de set sneltreinrijtuigen "L'Edelweiss". Typespecifieke wijziging van de windleiplaten. Tweepuntsfrontsein met petroleumlampen, met een lamp boven en een lamp onder. Bedrijfsnummer van de locomotief EST 241-004. Zoals in gebruik rond 1931. Model: Met digitale decoder mfx+ en uitgebreide licht- en geluidsfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met vliegwiel in de ketel. 4 aangedreven assen. Antislipwielen. Locomotief en tender grotendeels van metaal. Rookset uit 72270 standaard ingebouwd. Met de rijrichting wisselend tweepuntsfrontsein op loc en tender, evenals ingebouwde rookgarnituur in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Bovendien is de machinistencabineverlichting digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije, warmwitte ledlampjes. Verstelbare koppeling met kortkoppelingsmechanisme tussen loc en tender. Aan de tender een door snelheid bekrachtigde kortkoppeling met NEM-schacht. Kleinst berijdbare boogradius 437,5 mm. Remslangen, verwarmingskoppeling en gestileerde schroefkoppelingen meegeleverd. Bovendien wordt een onderstel zonder wieluitsparing voor de naloopas meegeleverd, die bv. in de vitrine met het standaard ingebouwde onderstel van de naloopas kan worden verwisseld. De bijbehorende set sneltreinrijtuigen "L'Edelweiss", met nieuw geconstrueerd personenrijtuig, vindt u in het Märklin H0-assortiment onder artikelnummer 42470. Dit model is in gelijkstroomuitvoering leverbaar en heeft artikelnummer 25241 in het Trix H0-assortiment. Vormwijziging voor de uitvoering als serie 13 van de Franse Oostbaan (EST). Onze prijs; € 595,00
|
Set Pullman-wagens "Edelweiß“ (CIWL) - Spoor H0 - Art.nr. 42470
Voorbeeld: Zes verschillende types Pullman-wagens in de uitvoering van de Compagnie Internationale des Wagons-Lits et des Grands Express Européens (CIWL), als EDELWEISS PULLMAN EXPRESS. Twee bagagewagens type DD3, een Pullman-wagen met keuken VPC type "Côte d´Azur", een Pullman-wagen zonder keuken VP type "Côte d´Azur", een Pullman-wagen met keuken VPC type "Étoile du Nord" en een Pullman-wagen zonder keuken VP type "Étoile du Nord". Traject Amsterdam - Den Haag - Rotterdam – Bruxelles Luxembourg - Strasbourg – Bâle - Lucerne – Zürich. Zoals in gebruik rond 1937. Model: Alle wagens standaard met ingebouwde ledbinnenverlichting en standaard ingebouwde scheidbare stroomgeleidende kortkoppelingen. Salonrijtuig met verlichte tafellampen. Een bagagewagen met staartlicht. In elke wagen is een buffercondensator ingebouwd, ter overbrugging van korte stroomloze gedeelten. De binnenverlichting werkt in combinatie met de bagagewagen met sluitsein. Alle wagens in verschillende uitvoering en met veel gemonteerde, uiterst gedetailleerde onderdelen. Gemonteerde metalen handgrepen. De interieurinrichting van het salonrijtuig is individueel en meerkleurig uitgevoerd. Bufferhoogte conform NEM. Voor elke wagen worden telkens vier nagebootste hoofdluchtleidingen meegeleverd. Vouwbalg lang en kort meegeleverd. Sleepcontact voor stroomopname aan een bagagewagen. Kleinst berijdbare boogradius 360 mm. Lengte over de buffers bagagewagen ca. 23,9 cm. Lengte over de buffers salonrijtuig ca. 26,9 cm. Totale lengte over de buffers ca. 156,5 cm. Compagnie Internationale des Wagons-Lits et des Grands Express Européens (CIWL) is een gedeponeerd handelsmerk van Wagons-Lits Diffusion (WLD), Paris, France. Elk recht op vermenigvuldiging wordt voorbehouden. © Wagons-Lits Diffusion - France. De bijbehorende stoomlocomotief vindt u Dit model is in gelijkstroomuitvoering leverbaar en heeft Compleet nieuwe constructie. Onze prijs; € 595,00
|
Wismar Rail Bus CFV3V - Spoor 1 - Art.nr. 55136
Voorbeeld: Dieselmotorwagen CVT-34 "Wismarer Eisenbahnbus" (type "Hannover A"), de Chemin de Fer à Vapeur des Trois Vallées (CFV3V), Mariembourg, België. Kleur karmozijnrood/zuiver wit, tijdperk V/VI (status van 1978 tot 2014). Model: Compleet nieuwe constructie, vervaardigd van metaal. Onderstel, locomotiefopbouw met ketel en cabine van persgietzink. Overige gemonteerde delen grotendeels van metaal (MS). Hoogwaardig model met veel gemonteerde elementen en uiterst gedetailleerde machinistencabine. Rookkastdeur die open kan. Beweegbare machinistencabinedeuren en nog veel meer. Met digitale mfx-decoder met 32 functies, geregelde hoogvermogenaandrijving en geluidsgenerator met wielsynchroon rijgeluid en uitgebreide geluidsfuncties. Gebruik naar keuze met wisselstroom, gelijkstroom, Märklin Digital en DCC mogelijk. Ingebouwde buffercondensator. Alle aandrijfassen aangedreven. Ingebouwde rookgenerator met wielsynchrone stoomuitstoot, variabele cilinderstoom en stoomfluit. Motorverlichting, driepuntsfrontsein met bij het tijdperk passende lichtkleuren, met de rijrichting wisselend. Frontverlichting in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije warmwitte ledlampjes. Volledig nieuw ontwikkeld Onze prijs; € 2.650,00
|
Elektrische locomotief serie 186 - Spoor Z - Art.nr. 88487
Voorbeeld: Elektrische locomotief serie 186 uit de TRAXX-groep van Railpool, verhuurd aan Lineas. Tijdperk VI, zoals momenteel in gebruik Model: Klokankermotor met aandrijving op alle assen. Warmwit frontsein en rode sluitseinen met ledlampjes. Spoorkransen donker vernikkeld. Dakstroomafnemer elektrisch functioneel. Model met hoogwaardige kleurstelling. Lengte over de buffers 87 mm. Klokankermotor. Onze prijs; € 220,00
|
Set goederenwagens - Spoor Z - Art.nr. 86358
Voorbeeld: 5 4-assige goederenwagens van verschillende types van de Belgische spoorwegen (SNCB). 3 korte schuifhuifwagens type Shimmns en 2 telescoopdakwagens type Shimms. Zoals momenteel in gebruik. Model: 3 schuifzeilwagens met gesloten dekzeil. 2 telescopische kapwagens met vlekken. Alle Wagen mit individueller Betriebsnummer einzeln nicht erhältlich. Lengte over de buffers ca. 285 mm. De bijbehorende locomotief vindt u onder artikelnummer 88487 in het Märklin-assortiment. Alle wagens met verschillende bedrijfsnummers. Onze prijs; € 152,00
|
Diesellocomotief type GE ES44AC - Spoor H0 - Art.nr. 38440
Voorbeeld: Zware dieselelektrische goederentreinlocomotief type General Electric ES44AC van de Union Pacific Railroad (UP). Gele basiskleurstelling. Bedrijfsnummer 7495. Zoals momenteel in gebruik. Model: Met digitale decoder mfx+ en uitgebreide geluids- en lichtfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met centraal ingebouwd vliegwiel. Telkens twee assen in elk wielstel via cardan aangedreven. Antislipwielen. Rijrichtingsafhankelijk en schakelbaar frontsein bestaande uit vier lampen aan de voorkant en twee naast elkaar geplaatste lampen aan de achterkant van de locomotief. Frontsein in conventioneel bedrijf en telkens paarsgewijs afzonderlijk digitaal schakelbaar. Machinistencabineverlichting, bedrijfsnummerborden, grootlicht en knipperfunctie van de frontseinen digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije, warmwitte ledlampjes. Standaard ingebouwde rookgenerator met dynamische rookuitstoot, digitaal schakelbaar. Veel afzonderlijk gemonteerde details. Voor gebruik met klauwkoppelingen kan de NEM-schacht met de meegeleverde klemstukken worden vastgezet. Een baanruimer met kleine uitsparing voor de voorzijde, remslangen en twee klemstukken voor de NEM-schacht worden meegeleverd. Lengte over de koppeling ca. 27 cm. Producten met "Union Pacific" zijn gemaakt onder handelsmerklicentie Een andere diesellocomotief van het type GE ES44AC met een ander bedrijfsnummer vindt u in het Märklin H0-assortiment onder artikelnummer 38441. Dit model is in gelijkstroomuitvoering leverbaar en heeft Compleet nieuwe constructie. Onze prijs; € 415,50
|
Diesellocomotief type GE ES44AC - Spoor H0 - Art.nr. 38441
Voorbeeld: Zware dieselelektrische goederentreinlocomotief type General Electric ES44AC van de Union Pacific Railroad (UP). Gele basiskleurstelling. Bedrijfsnummer 7912. Zoals momenteel in gebruik. Model: Met digitale decoder mfx+ en uitgebreide geluids- en lichtfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met centraal ingebouwd vliegwiel. Telkens twee assen in elk wielstel via cardan aangedreven. Antislipwielen. Rijrichtingsafhankelijk en schakelbaar frontsein bestaande uit vier lampen aan de voorkant en twee naast elkaar geplaatste lampen aan de achterkant van de locomotief. Frontsein in conventioneel bedrijf en telkens paarsgewijs afzonderlijk digitaal schakelbaar. Machinistencabineverlichting, bedrijfsnummerborden, grootlicht en knipperfunctie van de frontseinen digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije, warmwitte ledlampjes. Standaard ingebouwde rookgenerator met dynamische rookuitstoot, digitaal schakelbaar. Veel afzonderlijk gemonteerde details. Voor gebruik met klauwkoppelingen kan de NEM-schacht met de meegeleverde klemstukken worden vastgezet. Een baanruimer met kleine uitsparing voor de voorzijde, remslangen en twee klemstukken voor de NEM-schacht worden meegeleverd. Lengte over de koppeling ca. 27 cm. Producten met "Union Pacific" zijn gemaakt onder handelsmerklicentie Een andere diesellocomotief van het type GE ES44AC met een ander bedrijfsnummer vindt u in het Märklin H0-assortiment onder artikelnummer 38440. Dit model is in gelijkstroomuitvoering leverbaar en heeft Compleet nieuwe constructie. Onze prijs; € 415,50
|
Hopper Car Set UP - Spoor H0 - Art.nr. 45665
Voorbeeld: Twaalf kolentransportwagens, zogenaamde hopper cars, van de Union Pacific Railroad (UP). Uitvoering met vijf losinrichtingen op de wagenvloer. Zoals momenteel in gebruik. Model: Volledige nieuwbouw in gedetailleerd ontwerp met verschillende bedrijfsnummers. Producten met "Union Pacific" zijn gemaakt onder handelsmerklicentie Een aanvullende Hopper Car-set met nog eens zes wagens met andere bedrijfsnummers is opgenomen in het Trix H0-assortiment onder artikelnummer 24903 met een aanwijzing over de benodigde wielstellen. De passende locomotieven van de serie ES44AC vindt u onder artikelnummers 38440 en 38441. Compleet nieuwe constructie. Onze prijs; € 485,00
|
Stoomlocomotief serie 81 - Spoor H0 - Art.nr. 39539
Voorbeeld: Stoomlocomotief uit serie 81 (voormalige Pruisische G 8.1) met steenkoolsleeptender van de Belgische staatsspoorwegen (NMBS/SNCB). Basiskleurstelling mosgroen/zwart. Bedrijfsnummer van de locomotief 81340. Zoals begin/midden jaren '50 in gebruik. Model: Met digitale decoder mfx+ en uitgebreide geluidsfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met vliegwiel in ketel. 4 aangedreven assen. Antislipbanden. Locomotief en tender grotendeels van metaal. Geschikt voor rookgarnituur 72270. Met de rijrichting wisselend tweepuntsfrontsein en naderhand in te bouwen rookgarnituur in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Verlichting met warmwitte ledlampjes. Vast kortkoppelingsmechanisme tussen loc en tender. Veel afzonderlijk gemonteerde details, zoals leidingen en zandvalbuizen. Remslangen en gestileerde schroefkoppelingen worden meegeleverd. Lengte over de buffers 21 cm. Een bijbehorende set personenrijtuigen vindt u in het Märklin H0-assortiment onder artikelnummer 43054. Bovendien passen hierbij ook verschillende Belgische goederenwagens uit de afgelopen jaren, met artikelnummers 48832, 46029 of 46984. Dit model is in gelijkstroomuitvoering leverbaar en heeft artikelnummer 25539 in het Trix H0-assortiment. Onze prijs; € 398,50
|
Set personenrijtuigen bij serie 81 - Spoor H0 - Art.nr. 43054
Voorbeeld: 4 verschillende types rijtuigen in de uitvoering van de Belgische staatsspoorwegen (SNCB/NMBS). 1 tweeassige bagagewagen (voorheen Pwgs 41) zonder dakopzetstuk. 1 vierassig personenrijtuig "Langenschwalbacher" (voorheen C4i Pr 15), 3e klas. 1 tweeassig personenrijtuig "Donnerbüchse" (voorheen BCi-29), 2e/3e klas. 1 tweeassig personenrijtuig "Donnerbüchse" (voorheen Ci-28), 3e klas. Alle wagens in mosgroene basiskleurstelling. Zoals begin/midden jaren '50 in gebruik. Model: Totale lengte over de buffers 59,4 cm. Gelijkstroomwielstel E700580. De bijbehorende stoomlocomotief uit serie 81 vindt u onder artikelnummer 39539 in het Märklin H0-assortiment. Onze prijs; € 165,00
|
Sneltrein-stoomlocomotief serie 1
|
Containerwagen type Sgns - Spoor H0 - Art.nr. 47135
Voorbeeld: Vierassige containerwagen type Sgns voor gecombineerd goederenverkeer van Lineas NV/SA, geregistreerd in België. Beladen met een High Cube boxcontainer van 40 voet. Zoals in gebruik rond 2020. High Cube-boxcontainers worden doorgaans gebruikt voor droog opgeslagen stukgoed. Ze zijn bijzonder geschikt voor het vervoer van lichte en volumineuze ladingen met een maximale hoogte van 2,70 m. Model: Draaistellen type Y 25. Voorbeeldgetrouwe, onderbroken metalen containerwagenbodem met markante visbuiklangsdragers. Beladen met een 40 voet Afneembare High Cube boxcontainer. Lengte over de buffers 22,7 cm. Gelijkstroomwielstel E700580. Een bijbehorende diesellocomotief Class 66 vindt u met artikelnummer 39062 in het Märklin H0-assortiment. Onze prijs; € 63,00
|
Containerwagen voor losgoedcontainers - Spoor H0 - Art.nr. 48953
Voorbeeld: Tweeassige containerwagen voor losgoedcontainers. Particuliere goederenwagen België met gele containers van Albemarle Corp. Ingezet door de SNCB. Zoals in gebruik tijdens tijdperk V rond 2001. Model: Containerwagen met bedrijfsnummer 23 88 411 0 110-4. Met remplatform en gemonteerde opschriftplaten. Gele container met nummer 7550. Borgklem voor vastzetten van de container wordt meegeleverd. Tijdperk V Onze prijs; € 32,50
|
Exclusief voor Treinshop OlaertsSet hogeboordwagens - Spoor H0 - Art.nr. 46029.001NU LEVERBAAR
Voorbeeld: 3 tweeassige hogeboordwagens type Klagenfurt van de Belgische spoorwegen (SNCB/NMBS). Mosgroene basiskleurstelling. Lange zijde met telkens 1 dubbele deur en schoorwerk. Zoals begin/midden jaren '50 in gebruik. Model: Alle wagens beladen met lading-inzetstukken en echte kolen op schaal. De wagens zijn voorzien van lichte gebruikssporen. Alle wagens hebben verschillende bedrijfsnummers en zijn afzonderlijk verpakt, met een extra omverpakking. Totale lengte over de buffers 35,0 cm. Gelijkstroomwielstel per wagen E700580. De bijbehorende goederentrein-stoomlocomotief van serie 82 heeft artikelnummer 37517 in het Märklin H0-assortiment. De goederentrein kan bovendien worden aangevuld met de gesloten goederenwagen uit 48832 en goederentrein-bagagewagen 46984. Eenmalige serie. Tijdperk III Onze prijs; € 99,00
|
Prijslijst ![]() |
Elektrische locomotief reeks 20 NMBS
Voor het eerst mogelijk met PluX22-geluidsdecoder en kortkoppelingsmechanisme Van 1975 tot 1977 werden door BN en ACEC 25 locomotieven aan de NMBS geleverd. De locomotieven met wielopstelling Co' Co' brachten 110 ton op de rails, hadden een continu vermogen van 5.150 kW en waren ontworpen voor een topsnelheid van 160 km/u. Met dank aan NMBS Train World. Onze prijs;
|
Elektrische locomotief Railpool 186 295 verhuurd aan LINEAS
Opvallend design met kleurrijke strepen Het in België gevestigde bedrijf "Lineas" werd in 2017 opgericht als een 100% dochteronderneming van de Belgische Staatsspoorwegen (NMBS/SNCB). Voordien exploiteerde NMBS haar logistieke afdeling onder verschillende merken zoals B Cargo, NMBS Logistics of B Logistics. Onze prijs;
|
2-delige set coiltransportwagens, NMBS
Wagenset met twee coiltransportwagens zonder deksel, type Shimmns, van de Belgische Spoorwegen. Beladen met coils Onze prijs;
|
3 delige set: Eurofima rijtuigen, NMBS
Set van drie Eurofima rijtuigen van de Belgische Staatsspoorwegen. De opvallende rijtuigenset bevat een 1e klas Eurofima rijtuig en twee 2e klas Eurofima rijtuigen. Met toestemming van NMBS Train World. Onze prijs;
|
Startset SmartControlWLAN met elektrische locomotief en 2 dubbeldek-rijtuigen NMBS
Een aantrekkelijke startset met twee dubbeldeksrijtuigen 2e klas en een elektrische locomotief met DC-NEM652-decoder van de serie E 186 van de NMBS in tijdperk VI . De set wordt geleverd met PIKO A rails met bedding. Bodemoppervlak: ca. 158 x 88 cm 1x E-locomotief 186 met DC-NEM652-decoder en 2 dubbeldeksrijtuigen Onze prijs: € 245,00
|
Diesellocomotief serie 52 NMBS - Spoor H0
Over smaak valt te twisten, maar er zijn dingen waarvan de elegantie buiten twijfel staat. Ook de PIKO-modellen uit de NoHAB-reeks kunnen profiteren van de onbetwiste elegantie van het prototype. Om deze algemene indruk te krijgen, werd veel belang gehecht aan details. De ventilatieroosters aan de zijkant zijn ontworpen als sterk structurerende elementen van het locomotieflichaam met fijn geëtste delen en zijn een absolute blikvanger. Maar ook de opvallende voorramen en de zijdelingse "patrijspoorten" dragen dankzij de perfect verzonken pasvorm bij aan het uitstekende beeld. De indruk wordt gecompleteerd door het precieze en zeer gedetailleerde ontwerp van de draaistellen. Een krachtige en lichtlopende motor met twee vliegwielmassa's dient als aandrijving. Diverse lichtfuncties en het robuuste geluid van de geluidsversies zorgen voor een gevarieerde bediening op het systeem. Het model van de NMBS-serie 52 heeft een PluX22-interface en is voorbereid op een eenvoudige aanpassing achteraf van een digitale decoder en geluid. Tijdperk III. Onze prijs;
|
Elektrische locomotief BR 186 Medway - Spoor H0 - Art.nr. 21630
Drukvariant van de BR 186 in Medway-design in tijdperk VI. Onze prijs;
|
Postwagen NMBS - Spoor H0 - Art.nr. 53239
Tijdperk III. Onze prijs; € 57,50
|
3e klas coupérijtuig met remmershuis NMBS - Spoor H0 - Art.nr. 53334
Tijdperk III. Onze prijs; € 59,90
|
3e klas coupérijtuig met remmershuis NMBS - Spoor H0 - Art.nr. 53335
Tijdperk III. Onze prijs; € 59,90
|
Reizigersrijtuig ICR 1./2. Kl. NS/NMBS - Spoor H0 -Art.nr. 97640
Met het nieuwe ontwerp van de ICR-wagens zet PIKO consequent de serie wagenfamilies voort die internationaal inzetbaar is. Het natuurgetrouwe model geeft perfect de karakteristieke vormen van het prototype weer en is het bewijs van de modernste malconstructie, die de mooiste gravures op het dak mogelijk maakt. Verzonken gemonteerde, getinte ramen karakteriseren het model net zo goed als de zeer gedetailleerde Y32-draaistellen, met afzonderlijk aangebrachte veren en remmen. Een veelheid aan vormgegeven details onderaan de wagen. Dit hoogwaardige model wordt gecompleteerd door een groot aantal accessoires die de wagen nog dichter bij het origineel brengen. Dankzij de binnenverlichting en achterlichtverlichting die eenvoudig achteraf kan worden aangebracht, staat de nieuwe PIKO-ICR-wagen ook in het donker perfect op de modelspoorbaan. Het model komt overeen met het ontwerp van de ICR-rijtuigen van de NS/SNCB in tijdperk IV. Onze prijs; € 58,50
|
Reizigersrijtuig ICR 1. Kl. NS/NMBS - Spoor H0 -Art.nr. 97641
Met het nieuwe ontwerp van de ICR-wagens zet PIKO consequent de serie wagenfamilies voort die internationaal inzetbaar is. Het natuurgetrouwe model geeft perfect de karakteristieke vormen van het prototype weer en is het bewijs van de modernste malconstructie, die de mooiste gravures op het dak mogelijk maakt. Verzonken gemonteerde, getinte ramen karakteriseren het model net zo goed als de zeer gedetailleerde Y32-draaistellen, met afzonderlijk aangebrachte veren en remmen. Een veelheid aan vormgegeven details onderaan de wagen. Dit hoogwaardige model wordt gecompleteerd door een groot aantal accessoires die de wagen nog dichter bij het origineel brengen. Dankzij de binnenverlichting en achterlichtverlichting die eenvoudig achteraf kan worden aangebracht, staat de nieuwe PIKO-ICR-wagen ook in het donker perfect op de modelspoorbaan. Het model komt overeen met het ontwerp van de ICR-rijtuigen van de NS/SNCB in tijdperk IV. Onze prijs; € 58,50
|
Reizigersrijtuig ICR 2. Klasse NS/NMBS - Spoor H0 -Art.nr. 97642
Met het nieuwe ontwerp van de ICR-wagens zet PIKO consequent de serie wagenfamilies voort die internationaal inzetbaar is. Het natuurgetrouwe model geeft perfect de karakteristieke vormen van het prototype weer en is het bewijs van de modernste malconstructie, die de mooiste gravures op het dak mogelijk maakt. Verzonken gemonteerde, getinte ramen karakteriseren het model net zo goed als de zeer gedetailleerde Y32-draaistellen, met afzonderlijk aangebrachte veren en remmen. Een veelheid aan vormgegeven details onderaan de wagen. Dit hoogwaardige model wordt gecompleteerd door een groot aantal accessoires die de wagen nog dichter bij het origineel brengen. Dankzij de binnenverlichting en achterlichtverlichting die eenvoudig achteraf kan worden aangebracht, staat de nieuwe PIKO-ICR-wagen ook in het donker perfect op de modelspoorbaan. Het model komt overeen met het ontwerp van de ICR-rijtuigen van de NS/SNCB in tijdperk IV. Onze prijs; € 58,50
|
Reizigersrijtuig ICR 2. Klasse NS/NMBS - Spoor H0 -Art.nr. 97643
Met het nieuwe ontwerp van de ICR-wagens zet PIKO consequent de serie wagenfamilies voort die internationaal inzetbaar is. Het natuurgetrouwe model geeft perfect de karakteristieke vormen van het prototype weer en is het bewijs van de modernste malconstructie, die de mooiste gravures op het dak mogelijk maakt. Verzonken gemonteerde, getinte ramen karakteriseren het model net zo goed als de zeer gedetailleerde Y32-draaistellen, met afzonderlijk aangebrachte veren en remmen. Een veelheid aan vormgegeven details onderaan de wagen. Dit hoogwaardige model wordt gecompleteerd door een groot aantal accessoires die de wagen nog dichter bij het origineel brengen. Dankzij de binnenverlichting en achterlichtverlichting die eenvoudig achteraf kan worden aangebracht, staat de nieuwe PIKO-ICR-wagen ook in het donker perfect op de modelspoorbaan. Het model komt overeen met het ontwerp van de ICR-rijtuigen van de NS/SNCB in tijdperk IV. Onze prijs; € 58,50
|
Reizigersrijtuig ICR 2. Klasse met bagegeafdeling NS/NMBS
|
Stuurstandrijtuig ICR 2. Klasse NMBS - 2-rail - Spoor H0 -Art.nr. 97652
Met het nieuwe ontwerp van de ICR-wagens zet PIKO consequent de serie wagenfamilies voort die internationaal inzetbaar is. Het natuurgetrouwe model geeft perfect de karakteristieke vormen van het prototype weer en is het bewijs van de modernste malconstructie, die de mooiste gravures op het dak mogelijk maakt. Verzonken gemonteerde, getinte ramen karakteriseren het model net zo goed als de zeer gedetailleerde Y32-draaistellen, met afzonderlijk aangebrachte veren en remmen. Een veelheid aan vormgegeven details onderaan de wagen. Dit hoogwaardige model wordt gecompleteerd door een groot aantal accessoires die de wagen nog dichter bij het origineel brengen. Dankzij de binnenverlichting en achterlichtverlichting die eenvoudig achteraf kan worden aangebracht, staat de nieuwe PIKO-ICR-wagen ook in het donker perfect op de modelspoorbaan. Het model komt overeen met het ontwerp van de ICR-rijtuigen van de NS/SNCB in tijdperk IV. Onze prijs; € 105,00
|
Stuurstandrijtuig ICR 2. Klasse NMBS - 3-rail - Spoor H0 -Art.nr. 97653
Met het nieuwe ontwerp van de ICR-wagens zet PIKO consequent de serie wagenfamilies voort die internationaal inzetbaar is. Het natuurgetrouwe model geeft perfect de karakteristieke vormen van het prototype weer en is het bewijs van de modernste malconstructie, die de mooiste gravures op het dak mogelijk maakt. Verzonken gemonteerde, getinte ramen karakteriseren het model net zo goed als de zeer gedetailleerde Y32-draaistellen, met afzonderlijk aangebrachte veren en remmen. Een veelheid aan vormgegeven details onderaan de wagen. Dit hoogwaardige model wordt gecompleteerd door een groot aantal accessoires die de wagen nog dichter bij het origineel brengen. Dankzij de binnenverlichting en achterlichtverlichting die eenvoudig achteraf kan worden aangebracht, staat de nieuwe PIKO-ICR-wagen ook in het donker perfect op de modelspoorbaan. Het model komt overeen met het ontwerp van de ICR-rijtuigen van de NS/SNCB in tijdperk IV. Onze prijs; € 151,50
|
Ballastwagen NMBS - Spoor H0 -Art.nr. 24601
Tijdperk V Onze prijs; € 43,50
|
Knikketelwagen Esso NMBS - Spoor H0 -Art.nr. 24603
Tijdperk V Onze prijs; € 52,50
|
Startset met elektrische locomotief en 2 dubbeldek-rijtuigen NMBS
|
2e klas dubbeldeks reizigerswagen NMBS - Spoor H0 - Art.nr. 58812
Dubbeldeksrijtuig 2e klas van de NMBS in tijdperk VI. Onze prijs: € 53,00
|
1e klas dubbeldeks reizigerswagen NMBS - Spoor H0 - Art.nr. 58813
Dubbeldeksrijtuig 1e klas van de NMBS in tijdperk VI. Onze prijs: € 53,00
|
2e klas stuurstandrijtuig NMBS - Spoor H0 - Art.nr. 58814
Dubbeldeks stuurstandrijtuig met geïntegreerd 2e klas compartiment van de NMBS in tijdperk VI. Onze prijs: € 75,00
|
|
Diesellocomotief serie 52 NMBS - Spoor H0
Over smaak valt te twisten, maar er zijn dingen waarvan de elegantie buiten twijfel staat. Ook de nieuwe PIKO-modellen van de NoHAB kunnen profiteren van de onbetwiste elegantie van het prototype. Om deze algemene indruk te krijgen, werd veel belang gehecht aan details. De ventilatieroosters aan de zijkant zijn ontworpen als sterk structurerende elementen van het locomotieflichaam met fijn geëtste delen en zijn een absolute blikvanger. Maar ook de opvallende voorramen en de zijdelingse "patrijspoorten" dragen dankzij de perfect verzonken pasvorm bij aan het uitstekende beeld. De indruk wordt gecompleteerd door het precieze en zeer gedetailleerde ontwerp van de draaistellen. Een krachtige en lichtlopende motor met twee vliegwielmassa's dient als aandrijving. Diverse lichtfuncties en het robuuste geluid van de geluidsversies zorgen voor een gevarieerde bediening op het systeem. Het model van de NMBS-serie 52 heeft een PluX22-interface en is voorbereid op een eenvoudige aanpassing achteraf van een digitale decoder en geluid. Tijdperk IV. Onze prijs;
|
Diesellocomotief 7815 LINEAS - Spoor H0
Locomotief G 1700 als 7815 LINEAS in tijdperk VI. Het model heeft een interface volgens NEM 652 voor mogelijke digitalisering en is voorbereid om achteraf met geluid te worden uitgerust. Onze prijs;
|
Diesellocomotief 7608 NMBS - Spoor H0 |
Electrische locomotief 2802 NMBS - Spoor H0 |
Electrische locomotief 2803 NMBS - Spoor H0 |
Electrische locomotief 120001 NMBS - Spoor H0
Het PIKO-model van de Belgische cultlocomotief Reeks 20 is in elk detail trouw aan het origineel weer gegeven met de opvallende voorkant. De grijpstangen zijn vrijstaand en standaard gemonteerd. De Reeks 20 maakt indruk met filigrane pantografen en draaistellen. De verlichting wordt verzorgd door LED's.De cabineverlichting en de rijrichtingafhankelijke front- en sluitverlichting zijn digitaal schakelbaar met een PluX22-decoder. Een krachtige vijfpolige motor zorgt voor de aandrijving en uitstekende rijeigenschappen. Het PIKO-model heeft een zwaar spuitgegoten zinkframe en twee antislipbanden die diagonaal op de binnenassen van de beide draaistellen zijn aangebracht voor hoge trekkrachten. Remslangen worden als accessoires meegeleverd. Het model is uitgerust met een PluX22-interface en voorbereid voor montage achteraf met een geluidsdecoder en grote luidspreker. Tijdperk III Onze prijs;
|
Electrische locomotief 120003 NMBS - Spoor H0
Het PIKO-model van de Belgische cultlocomotief Reeks 20 is in elk detail trouw aan het origineel weer gegeven met de opvallende voorkant. De grijpstangen zijn vrijstaand en standaard gemonteerd. De Reeks 20 maakt indruk met filigrane pantografen en draaistellen. De verlichting wordt verzorgd door LED's.De cabineverlichting en de rijrichtingafhankelijke front- en sluitverlichting zijn digitaal schakelbaar met een PluX22-decoder. Een krachtige vijfpolige motor zorgt voor de aandrijving en uitstekende rijeigenschappen. Het PIKO-model heeft een zwaar spuitgegoten zinkframe en twee antislipbanden die diagonaal op de binnenassen van de beide draaistellen zijn aangebracht voor hoge trekkrachten. Remslangen worden als accessoires meegeleverd. Het model is uitgerust met een PluX22-interface en voorbereid voor montage achteraf met een geluidsdecoder en grote luidspreker. Tijdperk III Onze prijs;
|
Electrische locomotief 2801 NMBS - Spoor H0
Het PIKO-model van de Belgische cultlocomotief Reeks 20 is in elk detail trouw aan het origineel weer gegeven met de opvallende voorkant. De grijpstangen zijn vrijstaand en standaard gemonteerd. De Reeks 20 maakt indruk met filigrane pantografen en draaistellen. De verlichting wordt verzorgd door LED's.De cabineverlichting en de rijrichtingafhankelijke front- en sluitverlichting zijn digitaal schakelbaar met een PluX22-decoder. Een krachtige vijfpolige motor zorgt voor de aandrijving en uitstekende rijeigenschappen. Het PIKO-model heeft een zwaar spuitgegoten zinkframe en twee antislipbanden die diagonaal op de binnenassen van de beide draaistellen zijn aangebracht voor hoge trekkrachten. Remslangen worden als accessoires meegeleverd. Het model is uitgerust met een PluX22-interface en voorbereid voor montage achteraf met een geluidsdecoder en grote luidspreker. Tijdperk III/IV Onze prijs;
|
Electrische locomotief 2003 NMBS - Spoor H0
Het PIKO-model van de Belgische cultlocomotief Reeks 20 is in elk detail trouw aan het origineel weer gegeven met de opvallende voorkant. De grijpstangen zijn vrijstaand en standaard gemonteerd. De Reeks 20 maakt indruk met filigrane pantografen en draaistellen. De verlichting wordt verzorgd door LED's.De cabineverlichting en de rijrichtingafhankelijke front- en sluitverlichting zijn digitaal schakelbaar met een PluX22-decoder. Een krachtige vijfpolige motor zorgt voor de aandrijving en uitstekende rijeigenschappen. Het PIKO-model heeft een zwaar spuitgegoten zinkframe en twee antislipbanden die diagonaal op de binnenassen van de beide draaistellen zijn aangebracht voor hoge trekkrachten. Remslangen worden als accessoires meegeleverd. Het model is uitgerust met een PluX22-interface en voorbereid voor montage achteraf met een geluidsdecoder en grote luidspreker. Tijdperk III/IV Onze prijs;
|
Dieselrailbus 4619 NMBS - Spoor H0
Dieselrailbus 4619 van de NMBS Reeks 554 in tijdperk III. De PIKO-modellen van de Autorail Brossel laten een zeer sympathieke indruk achter. De korte wagons op vier assen met even korte draaistellen zijn blikvangers op de modelspoorbaan. De series 553 en 554, die aanzienlijk van elkaar verschillen, hebben de PIKO-ontwerpers veel moeite gekost - de voertuigen zijn zo verschillend in detail. Het was het waard: het model overtuigt in alle opzichten. De uiterst fijn gegraveerde vormen geven de carrosserie, de autovloer en de draaistellen een uitstekende visuele aantrekkingskracht, de uitgebreide details in het dakgedeelte zien eruit als de beroemde kers op de taart. Het model wordt aangedreven door een betrouwbare PIKO-motor, die zo gedimensioneerd is dat er door de vele ramen van het model vrij zicht is. Twee van de assen van het model zijn aangedreven en het vermogen wordt verzameld op alle vier de assen. Voor het eenvoudig achteraf inbouwen van een digitale decoder is een PluX22-interface beschikbaar. Tijdperk III Onze prijs;
|
Dieselrailbus 4906 NMBS - Spoor H0
Dieselrailbus 4906 als de NMBS-serie 49 in tijdperk IV. De PIKO-modellen van Autorail Brossel laten een zeer sympathieke indruk achter. De korte wagons op vier assen met even korte draaistellen zijn blikvangers op de modelspoorbaan. De series 553 en 554, die aanzienlijk van elkaar verschillen, hebben de PIKO-ontwerpers veel moeite gekost - de voertuigen zijn zo verschillend in detail. Het was het waard: het model overtuigt in alle opzichten. De uiterst fijn gegraveerde vormen geven de carrosserie, de autovloer en de draaistellen een uitstekende visuele aantrekkingskracht, de uitgebreide details in het dakgedeelte zien eruit als de beroemde kers op de taart. Het model wordt aangedreven door een betrouwbare PIKO-motor, die zo gedimensioneerd is dat er door de vele ramen van het model vrij zicht is. Twee van de assen van het model zijn aangedreven en het vermogen wordt verzameld op alle vier de assen. Voor het eenvoudig achteraf inbouwen van een digitale decoder is een PluX22-interface beschikbaar. Tijdperk IV. Onze prijs;
|
Dieselrailbus 553.01 NMBS - Spoor H0
Dieselrailbus 553.01 van de NMBS-serie 49 in tijdperk III. De PIKO-modellen van Autorail Brossel laten een zeer sympathieke indruk achter. De korte wagons op vier assen met even korte draaistellen zijn blikvangers op de modelspoorbaan. De series 553 en 554, die aanzienlijk van elkaar verschillen, hebben de PIKO-ontwerpers veel moeite gekost - de voertuigen zijn zo verschillend in detail. Het was het waard: het model overtuigt in alle opzichten. De uiterst fijn gegraveerde vormen geven de carrosserie, de autovloer en de draaistellen een uitstekende visuele aantrekkingskracht, de uitgebreide details in het dakgedeelte zien eruit als de beroemde kers op de taart. Het model wordt aangedreven door een betrouwbare PIKO-motor, die zo gedimensioneerd is dat er door de vele ramen van het model vrij zicht is. Twee van de assen van het model zijn aangedreven en het vermogen wordt verzameld op alle vier de assen. Voor het eenvoudig achteraf inbouwen van een digitale decoder is een PluX22-interface beschikbaar. Tijdperk III Onze prijs;
|
Dieselrailbus 553.21 NMBS - Spoor H0
Dieselrailbus 553.21 van de NMBS-serie 49 in tijdperk III. De PIKO-modellen van Autorail Brossel laten een zeer sympathieke indruk achter. De korte wagons op vier assen met even korte draaistellen zijn blikvangers op de modelspoorbaan. De series 553 en 554, die aanzienlijk van elkaar verschillen, hebben de PIKO-ontwerpers veel moeite gekost - de voertuigen zijn zo verschillend in detail. Het was het waard: het model overtuigt in alle opzichten. De uiterst fijn gegraveerde vormen geven de carrosserie, de autovloer en de draaistellen een uitstekende visuele aantrekkingskracht, de uitgebreide details in het dakgedeelte zien eruit als de beroemde kers op de taart. Het model wordt aangedreven door een betrouwbare PIKO-motor, die zo gedimensioneerd is dat er door de vele ramen van het model vrij zicht is. Twee van de assen van het model zijn aangedreven en het vermogen wordt verzameld op alle vier de assen. Voor het eenvoudig achteraf inbouwen van een digitale decoder is een PluX22-interface beschikbaar. Tijdperk III Onze prijs;
|
Dieselrailbus 553.29 NMBS - Spoor H0
Dieselrailbus serie 553.29 als de NMBS-serie 49 in tijdperk IV. De PIKO-modellen van Autorail Brossel laten een zeer sympathieke indruk achter. De korte wagons op vier assen met even korte draaistellen zijn blikvangers op de modelspoorbaan. De series 553 en 554, die aanzienlijk van elkaar verschillen, hebben de PIKO-ontwerpers veel moeite gekost - de voertuigen zijn zo verschillend in detail. Het was het waard: het model overtuigt in alle opzichten. De uiterst fijn gegraveerde vormen geven de carrosserie, de autovloer en de draaistellen een uitstekende visuele aantrekkingskracht, de uitgebreide details in het dakgedeelte zien eruit als de beroemde kers op de taart. Het model wordt aangedreven door een betrouwbare PIKO-motor, die zo gedimensioneerd is dat er door de vele ramen van het model vrij zicht is. Twee van de assen van het model zijn aangedreven en het vermogen wordt verzameld op alle vier de assen. Voor het eenvoudig achteraf inbouwen van een digitale decoder is een PluX22-interface beschikbaar. Tijdperk IV. Tijdperk III Onze prijs;
|
Dieselrailbus 554.012 NMBS - Spoor H0
Dieselrailbus 554.012 van de NMBS Reeks 554 in tijdperk III. De PIKO-modellen van de Autorail Brossel laten een zeer sympathieke indruk achter. De korte wagons op vier assen met even korte draaistellen zijn blikvangers op de modelspoorbaan. De series 553 en 554, die aanzienlijk van elkaar verschillen, hebben de PIKO-ontwerpers veel moeite gekost - de voertuigen zijn zo verschillend in detail. Het was het waard: het model overtuigt in alle opzichten. De uiterst fijn gegraveerde vormen geven de carrosserie, de autovloer en de draaistellen een uitstekende visuele aantrekkingskracht, de uitgebreide details in het dakgedeelte zien eruit als de beroemde kers op de taart. Het model wordt aangedreven door een betrouwbare PIKO-motor, die zo gedimensioneerd is dat er door de vele ramen van het model vrij zicht is. Twee van de assen van het model zijn aangedreven en het vermogen wordt verzameld op alle vier de assen. Voor het eenvoudig achteraf inbouwen van een digitale decoder is een PluX22-interface beschikbaar. Tijdperk III Onze prijs;
|
Dieselrailbus 554.13 NMBS - Spoor H0
Dieselrailbus 554.13 van de NMBS Reeks 554 in tijdperk III. De PIKO-modellen van de Autorail Brossel laten een zeer sympathieke indruk achter. De korte wagons op vier assen met even korte draaistellen zijn blikvangers op de modelspoorbaan. De series 553 en 554, die aanzienlijk van elkaar verschillen, hebben de PIKO-ontwerpers veel moeite gekost - de voertuigen zijn zo verschillend in detail. Het was het waard: het model overtuigt in alle opzichten. De uiterst fijn gegraveerde vormen geven de carrosserie, de autovloer en de draaistellen een uitstekende visuele aantrekkingskracht, de uitgebreide details in het dakgedeelte zien eruit als de beroemde kers op de taart. Het model wordt aangedreven door een betrouwbare PIKO-motor, die zo gedimensioneerd is dat er door de vele ramen van het model vrij zicht is. Twee van de assen van het model zijn aangedreven en het vermogen wordt verzameld op alle vier de assen. Voor het eenvoudig achteraf inbouwen van een digitale decoder is een PluX22-interface beschikbaar. Tijdperk III. Onze prijs;
|
Eurofima sneltreinwagon 1e klas NMBS - Spoor H0 - Art.nr. 58541
Drukvariant van de Eurofima-sneltreinrijtuigen in het ontwerp van een 1e klas rijtuig van de NMBS in tijdperk V. In de jaren 70 groeiden de Europese spoorwegen technisch samen zonder hun eigen karakter te verliezen. Dit uitte zich in de gezamenlijke aanschaf van moderne reizigersrijtuigen. Deze constructie, die destijds baanbrekend was, verrijkt ook het PIKO-assortiment en vult de IC ʽ79-rijtuigen aan met de legendarische Avmz 207 en de mogelijkheid om internationale langeafstandstreinen in te richten. De voertuigen zijn nauwkeurig uitgevoerd op schaal 1:87 en worden gekenmerkt door een absoluut harmonieuze vorm en kleurstelling. De filigrane draaistellen kunnen worden gezien als een model van hedendaagse malconstructie, maar ook de precieze gravures op de dakkralen getuigen hiervan. Voor een gevarieerd modelspoorbedrijf kan een individueel ontworpen LED-binnenverlichting voor dit type auto eenvoudig achteraf worden ingebouwd. De verspreiding van het model maakt talrijke varianten van verschillende spoorwegadministraties mogelijk en vertegenwoordigt dus een Europees spoorwegmodel. Misschien wordt het ook wel eens tijd voor nieuwe pan-Europese treinwagons voor de grote spoorwegen... Tijdperk V. Onze prijs; € 65,00
|
Eurofima sneltreinwagon 2e klas NMBS - Spoor H0 - Art.nr. 58542
Onze prijs; € 65,00
|
Gesloten goederenwagen G02 NMBS - Spoor H0 - Art.nr. 95356
Tijdperk III Onze prijs; € 24,00
|
Stoomlocomotief 18 201 - Spoor H0 - Art.nr. 25020
Voorbeeld: Het is een ongelooflijk verhaal, de gebeurtenissen die leidden tot de bouw van een van de sierlijkste en krachtigste Duitse stoomlocomotieven ooit. 18 201 is de naam van de 180 km/u snelle hardloper die op 31 mei 1961 voor de eerste keer stomend naar buiten kwam uit de loods van de onderhoudswerkplaats Meiningen.De loc was een geesteskind van de geniale ontwerper van stoomlocomotieven Max Baumberg. Hij was na de oorlog Directeur geworden van het Fahrzeug- und Versuchs-Anstalt Halle (FVA). Baumberg had een bijzondere voorliefde voor grote- en sterke sneltreinlocomotieven. Al in 1948 had hij uit het Westen de Badische IVh 18 314 verworven. Deze loc werd later bekend als "JORSCH". Na 1952 kwamen ook de, in Frankrijk gebouwde, vier cylinder locs 07 1001, 08 1001 en 79 001 onder Bambergs vleugels. In die tijd ontstonden onder het spoorwegpersoneel de begrippen " Bamberg's Dierentuin" en "Bamberg's loc circus". Eind jaren '50 hadden de Fransozen Bambergs manege alweer verlaten. Daarom zocht hij naar een nieuwe "circus ster" die de, voor de export bestemde, nieuwe personenrijtuigen bij test ritten met een snelheid van 160 km/u kon trekken. De enige loc bij de Reichsbahn die deze snelheid kon bereiken was de voormalige Henschel-Wegman loc, de 61 002. Met het onderstel en het drijfwerk van deze loc en een deel van het frame, en met delen van de "mislukte" hoge druk locomotief H 45 024 bouwde Bamberg een zeer moderne Pacific sleeptender locomotief met de asvolgorde 2'C1'. Als stoommachine gebruikte hij de standaard Reko ketel 39E. De nieuwe 18 201 was in elk opzicht uniek: De loc had reusachtige, 2,30 meter hoge drijfwielen, drie cylinders en en bracht 2150 PK op de rails. De spitse deur van de rookkamer herinnerde aan de Beierse S 3/6, de wind-geleide platen en de deels van afdekplaten voorziene zijkanten deden denken aan de Franse super-stoomloc 232-U-1. Gestationeerd werd de nieuwe loc bij het BW Halle P waar ook de "Jorsch" thuis hoorde. Al snel bleek dat de 18 201 een top ontwerp was. Bamberg mocht trots op zijn hardloper zijn die op 12 oktober 1972 een snelheid van 182,4 km/u bereikte. Hiermee werd de prachtig ontworpen, groen gelakte, machine de snelste bedrijfsklare stoomlocomotief ter wereld. Vanaf 1980 werd "Jimmo", zoals de 18 201 inmiddels genoemd werd, bijna alleen nog voor speciale ritten ingezet. Om langere reizen zonder oponthoud voor het laden van water en stookolie te kunnen maken plaatste men halverwege de jaren '80 een passende 2e tender bij die uiterlijk aan de loc aangepast werd. In 1985 mocht "Jimmo" vervolgens voor de eerste maal naar het Westen, naar het grote spoorwegjubileum in Neurenberg.Twee jaar later was de loc te gast bij het 100 jarig bestaan van de Oostenrijkse Spoorwegen. Na de val van de Muur kon men "Jimmo" nog tot 1997 bij talrijke speciale optredens beleven en bewonderen en toen besloot de DB de loc buiten dienst te stellen. De bekende musicus Axel Zwingenberger en de ondernemer Andreas Goldschagg slaagden er uiteindelijk in het DB museum ervan te overtuigen dat "Jimmo" aan hun zorg toevertrouwd moest worden. Zij lieten Bamberg's super-loc rijvaardig maken, richtten de firma Dampfplus op en zetten de 18-201 vanaf 2002 in voor speciale treinen in de hele Bondsrepubliek en in het omliggende buitenland. Deze tweede, zeer succesvolle, carrière eindigde op 1 september 2018 toen de loc, kort voor de afloop van haar toelatingsdatum,tijdens een druk bekeken speciale rit kapot ging. Sinds 2019 is "Jimmo" eigendom van de prive spoorwegonderneming Wedler Franz Logistik die de machine op middellange termijn weer in bedrijf wil stellen. Op dit moment staat de ster van Max Baumberg goed beschermd in het Bahnbetriebswerk Nossen. Overigens... Max Baumberg heeft het succesvol functioneren van zijn 18 201 nog 17 jaar, waarvan de laatste jaren met welverdiend pensioen, mogen beleven. Hij heeft nooit kunnen dromen dat zijn loc op enig moment ook in het Westen furore zou maken! Model: Model met digitaal decoder mfx+ en uitgebreide licht- en geluidsfuncties. Regelbare hoogvermogens motor met vliegwiel in de ketel. Aandrijving op 3 assen. Met antislipbanden. Locomotief en tender bestaan grotendeels uit metaal.Standaard met ingebouwde rookgenerator met dynamische rookuitstoot die digitaal te bedienen is. Met de rijrichting wisselende driepunts verlichting, analoog ingeschakeld, digitaal bedienbaar. Machinistenhuis- en loopwerk verlichting en flakkeren van de vuurkist afzonderlijk digitaal te bedienen. Uitgerust met onderhoudsvrije, warm witte en rode LED verlichting. Koppeling tussen loc en tender met NEM-koppelingsschacht en verstelbare kortkoppeling. Aan de tender een stroomvoerende koppeling in NEM schacht voor het schakelen van de voertuigverlichting op de tweede tender. Bufferhoogte van loc en tenders volgens NEM. Tweede tender aan beide zijden uitgerust met deelbare, stroomvoerende koppelingen. Met een wipschakelaar op de bodem van de 2e tender kan gekozen worden aan welke kant het frontsein brandt. Dit frontsein is digitaal met de locomotiefdecoder te schakelen. Dit model vindt u in het Märklin H0 assortiment onder het artikelnummer 38201 Volledig nieuw ontwerp. Bijzonder fijn gedetailleerde metalen constructie. Veel gemonteerde details. Standaard voorzien van dynamische, snelheidsafhankelijke, rookgenerator. Verlichting in het machinistenhuis en bij het loopwerk digitaal te bedienen. Met deelbare stroomvoerende koppelingen aan de tender en aan de extra tender. Uitgerust met "Speelwereld" MFX decoder met uitgebreide licht- en geluidsfuncties.Bufferhoogte aan loc en tenders volgens NEM. Onze prijs; € 649,00
|
Diesellocomotief serie 52 - Spoor H0 - Art.nr. 22678
Voorbeeld: Diesellocomotief serie 52 van de Belgische spoorwegen (SNCB/NMBS). Uitvoering met vier frontlampen, elektrische remmen en stookketel. Kleurstelling in groen met gele strepen. Bedrijfsnummer 5209. Model: Met digitale decoder mfx+ en uitgebreide geluidsfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving centraal ingebouwd. 4 assen via cardan aangedreven. Antislipwielen. Met de rijrichting wisselend tweepuntsfrontsein en twee rode sluitseinen in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Frontsein aan loczijde 2 en 1 telkens digitaal afzonderlijk schakelbaar. Machinistencabineverlichting digitaal afzonderlijk schakelbaar, met de rijrichting wisselend. Rangeerbedrijf met rangeerlicht schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije warmwitte en rode ledlampjes. Gemonteerde metalen handgrepen. Machinistencabines met reliëfinterieur. Lengte over de buffers 21,7 cm. Een bijbehorende set goederenwagens vindt u Dit model is in 3-rail leverbaar en heeft Bufferhoogte conform NEM. Onze prijs; € 339,00
|
Stoomlocomotief Class A3 “Flying Scotsman” - Spoor H0 - Art.nr. 22886
Voorbeeld: Sneltrein-stoomlocomotief met sleeptender klasse A3. Model: Met digitale decoder mfx+ en uitgebreide licht- en geluidsfuncties. Dit model is in gelijkstroomuitvoering leverbaar en heeft Onze prijs; € 529,00
|
Sneltrein-stoomlocomotief (CIWL) serie 13 EST - Spoor H0 - Art.nr. 25241
Voorbeeld: Zware sneltrein-stoomlocomotief met sleeptender serie 13 (241-A) van de Franse Oostbaan (EST). Zwarte basiskleurstelling met zwart onderstel. Uitvoering als locomotief voor de set sneltreinrijtuigen "L'Edelweiss". Typespecifieke wijziging van de windleiplaten. Tweepuntsfrontsein met petroleumlampen, met een lamp boven en een lamp onder. Bedrijfsnummer van de locomotief EST 241-004. Zoals in gebruik rond 1931. Model: Met digitale decoder mfx+ en uitgebreide licht- en geluidsfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met vliegwiel in de ketel. 4 aangedreven assen. Antislipwielen. Locomotief en tender grotendeels van metaal. Rookset uit 72270 standaard ingebouwd. Met de rijrichting wisselend tweepuntsfrontsein op loc en tender, evenals ingebouwde rookgarnituur in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Bovendien is de machinistencabineverlichting digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije, warmwitte ledlampjes. Verstelbare koppeling met kortkoppelingsmechanisme tussen loc en tender. Aan de tender een door snelheid bekrachtigde kortkoppeling met NEM-schacht. Kleinst berijdbare boogradius 437,5 mm. Remslangen, verwarmingskoppeling en gestileerde schroefkoppelingen meegeleverd. Bovendien wordt een onderstel zonder wieluitsparing voor de naloopas meegeleverd, die bv. in de vitrine met het standaard ingebouwde onderstel van de naloopas kan worden verwisseld. De bijbehorende set sneltreinrijtuigen "L'Edelweiss", met nieuw geconstrueerd personenrijtuig, vindt u in het Trix H0-assortiment onder artikelnummer 26470. Dit model is in 3-rail leverbaar en heeft artikelnummer 39244 in het Märklin H0-assortiment. Vormwijziging voor de uitvoering als serie 13 van de Franse Oostbaan (EST). Onze prijs; € 595,00
|
Set Pullman-wagens "Edelweiß“ (CIWL) - Spoor H0 - Art.nr. 26470
Voorbeeld: Zes verschillende types Pullman-wagens in de uitvoering van de Compagnie Internationale des Wagons-Lits et des Grands Express Européens (CIWL), als EDELWEISS PULLMAN EXPRESS. Twee bagagewagens type DD3, een Pullman-wagen met keuken VPC type "Côte d´Azur", een Pullman-wagen zonder keuken VP type "Côte d´Azur", een Pullman-wagen met keuken VPC type "Étoile du Nord" en een Pullman-wagen zonder keuken VP type "Étoile du Nord". Traject Amsterdam - Den Haag - Rotterdam – Bruxelles Luxembourg - Strasbourg – Bâle - Lucerne – Zürich. Zoals in gebruik rond 1937. Model: Alle wagens standaard met ingebouwde ledbinnenverlichting en standaard ingebouwde scheidbare stroomgeleidende kortkoppelingen. Salonrijtuig met verlichte tafellampen. Een bagagewagen met staartlicht. In elke wagen is een buffercondensator ingebouwd, ter overbrugging van korte stroomloze gedeelten. De binnenverlichting werkt in combinatie met de bagagewagen met sluitsein. Alle wagens in verschillende uitvoering en met veel gemonteerde, uiterst gedetailleerde onderdelen. Gemonteerde metalen handgrepen. De interieurinrichting van het salonrijtuig is individueel en meerkleurig uitgevoerd. Bufferhoogte conform NEM. Voor elke wagen worden telkens vier nagebootste hoofdluchtleidingen meegeleverd. Vouwbalg lang en kort meegeleverd. Sleepcontact voor stroomopname aan een bagagewagen. Kleinst berijdbare boogradius 360 mm. Lengte over de buffers bagagewagen ca. 23,9 cm. Lengte over de buffers salonrijtuig ca. 26,9 cm. Totale lengte over de buffers ca. 156,5 cm. Compagnie Internationale des Wagons-Lits et des Grands Express Européens (CIWL) is een gedeponeerd handelsmerk van Wagons-Lits Diffusion (WLD), Paris, France. Elk recht op vermenigvuldiging wordt voorbehouden. © Wagons-Lits Diffusion - France. De bijbehorende stoomlocomotief vindt u Dit model is in 3-rail leverbaar en heeft Compleet nieuwe constructie. Onze prijs; € 595,00
|
Diesellocomotief type GE ES44AC - Spoor H0 - Art.nr. 25440
Voorbeeld: Zware dieselelektrische goederentreinlocomotief type General Electric ES44AC van de Union Pacific Railroad (UP). Gele basiskleurstelling. Bedrijfsnummer 7495. Zoals momenteel in gebruik. Model: Met digitale decoder mfx+ en uitgebreide geluids- en lichtfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met centraal ingebouwd vliegwiel. Telkens twee assen in elk wielstel via cardan aangedreven. Antislipwielen. Rijrichtingsafhankelijk en schakelbaar frontsein bestaande uit vier lampen aan de voorkant en twee naast elkaar geplaatste lampen aan de achterkant van de locomotief. Frontsein in conventioneel bedrijf en telkens paarsgewijs afzonderlijk digitaal schakelbaar. Machinistencabineverlichting, bedrijfsnummerborden, grootlicht en knipperfunctie van de frontseinen digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije, warmwitte ledlampjes. Standaard ingebouwde rookgenerator met dynamische rookuitstoot, digitaal schakelbaar. Veel afzonderlijk gemonteerde details. Voor gebruik met klauwkoppelingen kan de NEM-schacht met de meegeleverde klemstukken worden vastgezet. Een baanruimer met kleine uitsparing voor de voorzijde, remslangen en twee klemstukken voor de NEM-schacht worden meegeleverd. Lengte over de koppeling ca. 27 cm. Producten met "Union Pacific" zijn gemaakt onder handelsmerklicentie Een andere diesellocomotief van het type GE ES44AC met een ander bedrijfsnummer vindt u in het Trix H0-assortiment onder artikelnummer 25441. Dit model is in wisselstroomuitvoering leverbaar en heeft Compleet nieuwe constructie. Onze prijs; € 415,50
|
Diesellocomotief type GE ES44AC - Spoor H0 - Art.nr. 25441
Voorbeeld: Zware dieselelektrische goederentreinlocomotief type General Electric ES44AC van de Union Pacific Railroad (UP). Gele basiskleurstelling. Bedrijfsnummer 7912. Zoals momenteel in gebruik. Model: Met digitale decoder mfx+ en uitgebreide geluids- en lichtfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met centraal ingebouwd vliegwiel. Telkens twee assen in elk wielstel via cardan aangedreven. Antislipwielen. Rijrichtingsafhankelijk en schakelbaar frontsein bestaande uit vier lampen aan de voorkant en twee naast elkaar geplaatste lampen aan de achterkant van de locomotief. Frontsein in conventioneel bedrijf en telkens paarsgewijs afzonderlijk digitaal schakelbaar. Machinistencabineverlichting, bedrijfsnummerborden, grootlicht en knipperfunctie van de frontseinen digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije, warmwitte ledlampjes. Standaard ingebouwde rookgenerator met dynamische rookuitstoot, digitaal schakelbaar. Veel afzonderlijk gemonteerde details. Voor gebruik met klauwkoppelingen kan de NEM-schacht met de meegeleverde klemstukken worden vastgezet. Een baanruimer met kleine uitsparing voor de voorzijde, remslangen en twee klemstukken voor de NEM-schacht worden meegeleverd. Lengte over de koppeling ca. 27 cm. Producten met "Union Pacific" zijn gemaakt onder handelsmerklicentie Een andere diesellocomotief van het type GE ES44AC met een ander bedrijfsnummer vindt u in het Trix H0-assortiment onder artikelnummer 25440. Dit model is in wisselstroomuitvoering leverbaar en heeft Compleet nieuwe constructie. Onze prijs; € 415,50
|
Hopper Car Set UP - Spoor H0 - Art.nr. 24903
Voorbeeld: Zes kolentransportwagens, zogenaamde hopper cars, van de Union Pacific Railroad (UP). Uitvoering met vijf losinrichtingen op de wagenvloer. Zoals momenteel in gebruik. Model: Volledige nieuwbouw in gedetailleerd ontwerp met verschillende bedrijfsnummers. Producten met "Union Pacific" zijn gemaakt onder handelsmerklicentie Een aanvullende Hopper Car-set met nog eens twaalf wagens met andere bedrijfsnummers is opgenomen in het Märklin H0-assortiment onder artikelnummer 45665 met een aanwijzing over de benodigde wielstellen. De passende locomotieven van de serie ES44AC vindt u onder artikelnummers 25440 en 25441. Compleet nieuwe constructie. Onze prijs; € 228,50
|
Stoomlocomotief serie 81 - Spoor H0 - Art.nr. 25539
Voorbeeld: Stoomlocomotief uit serie 81 (voormalige Pruisische G 8.1) met steenkoolsleeptender van de Belgische staatsspoorwegen (NMBS/SNCB). Basiskleurstelling mosgroen/zwart. Bedrijfsnummer van de locomotief 81340. Zoals begin/midden jaren '50 in gebruik. Model: Met digitale decoder mfx+ en uitgebreide geluidsfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met vliegwiel in ketel. 4 aangedreven assen. Antislipbanden. Locomotief en tender grotendeels van metaal. Geschikt voor rookgarnituur 72270. Met de rijrichting wisselend tweepuntsfrontsein en naderhand in te bouwen rookgarnituur in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Verlichting met warmwitte ledlampjes. Vast kortkoppelingsmechanisme tussen loc en tender. Veel afzonderlijk gemonteerde details, zoals leidingen en zandvalbuizen. Remslangen en gestileerde schroefkoppelingen worden meegeleverd. Lengte over de buffers 21 cm. Een bijbehorende set personenrijtuigen vindt u in het Märklin H0-assortiment onder artikelnummer 43054. Bovendien passen hierbij ook verschillende Belgische goederenwagens uit de afgelopen jaren, met artikelnummers 48832, 46029 of 46984. Dit model is in gelijkstroomuitvoering leverbaar en heeft artikelnummer 39539 in het Trix H0-assortiment. Onze prijs; € 385,00
|
Sneltrein-stoomlocomotief serie 1
|
Gesloten goederenwagen G10 "SPA MONOPOLE" - Spoor H0 - Art.nr. 49886
Bedrijfsnummer 331 5 786 Onze prijs; € 43,50
|
Klapdekselwagen K NMBS - Spoor H0 - Art.nr. 50569
Bedrijfsnummer 30 88 941 6 007-3 Onze prijs; € 47,50
|
Klapdekselwagen K NMBS - Spoor H0 - Art.nr. 50570
Bedrijfsnummer 850 217 Onze prijs; € 47,50
|
Gesloten goederenwagen GMHS NMBS - Spoor H0 - Art.nr. 50731
Bedrijfsnummer 4416920 Onze prijs; € 47,50
|
Tweeassige tankwagen (Z) P BP NMBS - Spoor H0 - Art.nr. 49256
Bedrijfsnummer 504734 [P] Onze prijs; € 36,00
|
Tankwagen Uerdingen ZZ (P) NMBS - Spoor H0 - Art.nr. 49618
Bedrijfsnummer 921766 Onze prijs; € 41,00
|
Jouef H0 HJ4160 SNCB/NMBS
|
Jouef H0 HJ4161 SNCB/NMBS
|
Jouef H0 HJ4190 SNCB/NMBS
|
Jouef H0 2403 (S) SNCB/NMBS
|
Rivarossi HR6472
|
Treinshop Olaerts
Nieuwstraat 192
3590 Diepenbeek
België
0032 11 423 394
BNP Paribas Fortis
BE92 2350 1762 6023
info@treinshopolaerts.be
BE04 3946 4240