Treinshop Olaerts Treinshop Olaerts

 

 

 

Märklin Olaerts

Prijslijst nieuwigheden

Märklin Olaerts

Prijslijst algemeen

Märklin Olaerts

 

Nieuwigheden 2018

 

Serie mP 3000 - Spoor H0 - Art.nr. 26613 - € 359,99
Elektrische postmotorwagen, serie mP 3000

 

Treinshop Olaerts

 

Voorbeeld: Een postmotorwagen serie mP 3000 en een gesloten goederenwagen serie Gs van de Nederlandse Spoorwegen (NS PTT). Zoals in gebruik rond 1977. Bedrijfsnummer 3029.


Model: Met digitale mfx-decoder en uitgebreide geluidsfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving. 2 aangedreven assen. Antislipbanden. Met de rijrichting wisselend 3-puntsfrontsein en 2 rode sluitseinen in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Standaard ingebouwde binnenverlichting. Frontsein met onderhoudsvrije, warmwitte lichtdioden (leds). Meegeleverde persluchtslangen op de bufferbalk koppelbaar. Metalen handrails en andere gemonteerde details. Gesloten goederenwagen met schaargeleide kortkoppelingen. Totale lengte over de buffers ca. 39 cm.


Eenmalige serie.


Tijdperk IV


In het sneltreinverkeer van de post van de Nederlandse Spoorwegen (NS) werden vanaf 1965 de PTT-motorwagens ingezet. Met een nettogewicht van 52 ton kunnen deze rijtuigen 15 ton post laden. Om het laadvermogen te verhogen, worden indien nodig gesloten postgoederenwagens aan de motorwagens gekoppeld. Dankzij de vier motoren van elk 236 pk bereikt deze eenheid een topsnelheid van 140 km/u.

 

Onze prijs; € 295,00

BESTEL HIER

 

 

BR E 186, NS - Spoor H0 - Art.nr. 36639 - € 239,99
Elektrische locomotief serie E 186

 

Treinshop Olaerts

 

De 160 km/u snelle TRAXX-lopers van de serie (E) 186 hebben bij de Nederlandse Spoorwegen (NS) niet alleen het hogesnelheidstraject veroverd, maar zijn ook te vinden in de hogere sneltreindienst. Voor het verkeer op het Nederlandse hogesnelheidstraject HSL-Zuid waren eigenlijk de HVG-treinen V250 van AnsaldoBreda voorzien. In plaats daarvan moesten echter gehuurde, voor 160 km/u ontworpen E 186 inspringen, die vanaf september 2009 op het traject Amsterdam – Schiphol – Rotterdam – Breda volgens het dienstrooster werden ingezet. Na het succesverhaal voorzien huidige dienstroosters dat alle ICRm-treinen met PRIO-wagens in sandwichtractie (een locomotief aan elk uiteinde van de trein) met de E 186 worden gereden. Hiertoe heeft de NS momenteel 20 gehuurde E 186's en ongeveer 30 exemplaren van de nieuw bestelde E 186 001-045 ter beschikking.

 

Voorbeeld: Elektrische locomotief serie E 186 van de Nederlandse Spoorwegen (NS). Zoals op vandaag in gebruik.


Model: Met digitale mfx-decoder en uitgebreide geluidsfuncties. Speciale motor, centraal ingebouwd. 4 via cardan aangedreven assen. Antislipbanden. Met de rijrichting wisselend driepuntsfrontsein en twee rode sluitseinen in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Frontseinen aan loczijde 2 en 1 elk afzonderlijk digitaal uitschakelbaar. Wanneer het frontsein aan beide zijden van de loc is uitgeschakeld, is aan weerszijden de dubbele A-verlichting ingeschakeld. Verlichting met onderhoudsvrije warmwitte en rode lichtdioden (leds). 4 mechanisch werkende dakstroomafnemers. Lengte over de buffers 21,7 cm.


Eenmalige serie.


Tijdperk VI


De bijbehorende set sneltreinrijtuigen vindt u in het Märklin H0-assortiment onder artikelnummer 42648.

 

Onze prijs; € 196,50

BESTEL HIER

 

 

G 2000 BB, SNCF - Spoor H0 - Art.nr. 37209 - € 329,99
Diesellocomotief Vossloh G 2000 BB

 

Treinshop Olaerts

 

Voorbeeld: Zware diesellocomotief Vossloh G 2000 BB met symmetrische cabine. Locomotief van de Franse spoorwegen (SNCF), toegewezen aan het goederenverkeer Fret Benelux. Lichtgrijs/groene basiskleurstelling met omber-grijs frame. Locmotiefbedrijfsnummer 1616. Zoals in gebruik rond 2010.


Model: Met digitale decoder mfx+ met uitgebreide geluids- en lichtfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met vliegwiel, centraal ingebouwd. Alle 4 de assen via cardan aangedreven. Antislipbanden. Met de rijrichting wisselend driepuntsfrontsein en 2 rode sluitseinen in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Frontseinen aan loczijde 2 en 1 elk afzonderlijk digitaal uitschakelbaar. Wanneer het frontsein aan beide zijden van de loc is uitgeschakeld, is aan weerszijden de dubbele A-verlichting ingeschakeld. Cabineverlichting per cabine ook afzonderlijk digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije warmwitte en rode lichtdiodes (LED's). Veel afzonderlijk gemonteerde details. Metalen reling op het frame aan de zijkant. Gedetailleerde bufferbalk. Opsteekbare remslangen worden meegeleverd. Meegeleverde frontafdekkingen kunnen ook op de bufferbalk worden gemonteerd. Lengte over de buffers 20 cm.


Eenmalige serie.


Tijdperk VI


Dit model is in gelijkstroomuitvoering leverbaar en heeft artikelnummer 22922 in het Trix H0-assortiment.

 

Onze prijs; € 270,50

BESTEL HIER

 

 

G 2000 BB, Rail4Chem, NL - Spoor H0 - Art.nr. 37216 - € 329,99
Diesellocomotief Vossloh G 2000 BB

 

Treinshop Olaerts

 

Voorbeeld: Zware diesellocomotief Vossloh G 2000 BB met symmetrische cabine. Locomotief van de spoorwegmaatschappij Rail4Chem. Zoals in tijdperk VI in Nederland in gebruik.


Model: Met digitale decoder mfx+ met uitgebreide geluids- en lichtfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met vliegwiel, centraal ingebouwd. Alle 4 de assen via cardan aangedreven. Antislipbanden. Met de rijrichting wisselend driepuntsfrontsein en 2 rode sluitseinen in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Frontseinen aan loczijde 2 en 1 elk afzonderlijk digitaal uitschakelbaar. Wanneer het frontsein aan beide zijden van de loc is uitgeschakeld, is aan weerszijden de dubbele A-verlichting ingeschakeld. Cabineverlichting per cabine ook afzonderlijk digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije warmwitte en rode lichtdioden (leds). Veel afzonderlijk gemonteerde details. Metalen reling op het frame aan de zijkant. Gedetailleerde bufferbalk. Monteerbare remslangen meegeleverd. Meegeleverde frontafdekkingen kunnen ook op de bufferbalk worden gemonteerd. Lengte over de buffers 20 cm.


Eenmalige serie.


Tijdperk VI

 

Onze prijs; € 270,50

BESTEL HIER

 

 

Diesellocomotiefomotive Serie 59 - Spoor H0 - Art.nr. 37277 - € 319,99
Diesellocomotief serie 59

 

Treinshop Olaerts

 

Voorbeeld: Diesellocomotief serie 59 van de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen (NMBS). Uitvoering met 2 dubbele lampen onderaan en een extra frontsein bovenaan. Rechhoekige buffer. Bedrijfsnummer van de locomotief 5947, zoals in gebruik rond 1983.


Model: Met digitale mfx-decoder en uitgebreide geluidsfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving. 2 aangedreven assen. Antislipbanden. Met de rijrichting wisselend driepuntsfrontsein en 2 rode sluitseinen in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije ledlampjes (LED). Metalen handrails en andere gemonteerde details. Koppelingen te vervangen door frontschorten. Meegeleverde remslangen op de bufferbalk koppelbaar. Lengte over de buffers ca. 18,6 cm.


Eenmalige serie


Tijdperk IV


De bijbehorende wagenset vindt u in het Märklin H0-assortiment onder artikelnummer 46873.

 

Onze prijs; € 262,00

BESTEL HIER

 

 

Serie 82, SNCB - Spoor H0 - Art.nr. 37517 - € 419.,99
Stoomlocomotief voor goederentreinen serie 82

 

Treinshop Olaerts

 

Voorbeeld: Stoomlocomotief voor goederentreinen van de serie 82 (voormalige serie 56.2-8) van de Belgische spoorwegen (NMBS/SNCB). Mosgroen/zwarte basiskleurstelling. Sleeptender met planken op de kolenkast. Bedrijfsnummer van de locomotief 82.002. Zoals in gebruik tijdens tijdperk III.


Model: Met digitale decoder mfx+ en uitgebreide geluidsfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met vliegwiel in ketel. 4 aangedreven assen. Antislipbanden. Locomotief en tender grotendeels van metaal. Geschikt voor rookgarnituur 72270. Met de rijrichting wisselend tweepuntsfrontsein en naderhand in te bouwen rookgarnituur in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Verlichting met warmwitte ledlampjes (LED). Vast kortkoppelingsmechanisme tussen loc en tender. Veel afzonderlijk gemonteerde details, zoals leidingen en zandvalbuizen. Zuigerstangafschermingen, remleidingen en schroefkoppelingimitaties bijgeleverd. Lengte over de buffers 21,1 cm.


Eenmalige serie.


Tijdperk III


Een bijbehorende goederenwagenset met 2 goederenwagens van het type "Oppeln" wordt in het Märklin H0-assortiment onder artikelnummer 48832 en een goederentreinbagagewagen onder artikelnummer 46984 aangeboden.

 

Onze prijs; € 344,00

BESTEL HIER

 

 

BR 42, Reihe 5519, CFL - Spoor H0 - Art.nr. 39046 - € 449,99
Zware goederentreinstoomlocomotief serie 5519, met kuiptender

 

Treinshop Olaerts
© Dirk Achten

 

De 20 locomotieven van de serie 55 kunnen worden omschreven als ontworpen als DRG-oorlogslocomotief van de serie 42, die in de naoorlogse tijd in Oostenrijk zijn gebouwd en voor een mooie prijs door de Luxemburgse spoorwegen CFL in 1948/49 werden verworven. Ze konden hun prestatievermogen vooral uitspelen tijdens het vervoer van zware kolen- en ertstreinen. Na de buitenbedrijfstelling in 1964 bleef de 5519 eerst als gedenklocomotief in Bettembourg. In 1989 werd hij dan van de sokkel gehaald; hij staat sinds 4 oktober 1991 als bedrijfsklare museumlocomotief van de CFL voor speciale ritten onder stoom en verblijdt hopelijk ook de harten van stoomlocomotiefliefhebbers in de buurlanden.

 

Voorbeeld: Zware goederentreinstoomlocomotief serie 5519, met kuiptender 2´2´T30 (voormalige serie 42). Museumlocomotief van de Luxemburgse spoorwegen (CFL). Zwarte basiskleurstelling met zwarte wielen en gemonteerde rode stangen. Met Witte-windleiplaten in standaarduitvoering, voorloopwielstel met volle wielen, baanruimer met grote scheppen, beide onderste frontlampen aan de voorzijde van de locomotief in de cilinderblok ingebouwd. Geen wisschermplaat onder de rookkastdeur. Met omgrenzingsprofiel op de tender. Bedrijfsnummer van de locomotief 5519. Zoals op vandaag in gebruik.


Model: Met digitale decoder mfx+ en uitgebreide geluidsfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met vliegwiel in ketel. 5 aangedreven assen. Antislipbanden. Locomotief en kuiptender grotendeels van metaal. Geschikt voor rookgarnituur 7226. Met de rijrichting wisselend tweepuntsfrontsein en naderhand in te bouwen rookset in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Cabineverlichting eveneens digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije warmwitte lichtdioden (ledlampen). Door snelheid bekrachtigde kortkoppeling tussen loc en tender. Achter bij de tender en voor bij de locomotief kortkoppelingsmechaniek met NEM-schacht. Kleinst berijdbare boogradius 360 mm. Zuigerstangafschermingen, remslangen en schroefkoppelingimitaties bijgeleverd. Lengte over de buffers 26,4 cm.


Eenmalige serie.


Tijdperk VI


Dit model is in gelijkstroomuitvoering leverbaar en heeft artikelnummer 22220 in het Trix H0-assortiment.

 

Onze prijs; € 368,50

BESTEL HIER

 

 

Typ ICK-A und Typ ICK-B - Spoor H0 - Art.nr. 42904 - € 229,99
Wagenset met 3 sneltreinrijtuigen

 

Treinshop Olaerts

 

Voorbeeld: Drie sneltreinrijtuigen van de Nederlandse Spoorwegen (NS). 1 zitrijtuig type ICK-A, 1e klasse en 2 zitrijtuigen type ICK-B, 2e klasse. Zoals in gebruik vanaf 2002.

 

Model: Instapdeuren met eendelige deurruiten. Instappen met klaptreden. Draaistellen MD zwaar 366 met schijfrem, elektromagnetische railrem en rolstabilisator. Alle wagens standaard met ingebouwde ledbinnenverlichting en scheidbare stroomvoerende koppelingen. Verlichting met onderhoudsvrije warmwitte ledlampjes. Sleepcontact gemonteerd. Alle wagens voorbereid voor sluitsein 73407. Een wagen met ingebouwde sluitsein. Totale lengte over de buffers ca. 84,8 cm.

Eenmalige serie

 

Tijdperk V

 

Onze prijs; € 188,50

BESTEL HIER

 

 

Doppelstockwagen-Set, SNCB - Spoor H0 - Art.nr. 43573 - € 119,99
Thematisch aanvullingspakket "Personentrein tijdperk VI"

 

Treinshop Olaerts

 

Voorbeeld: Een dubbeldeks-stuurstandrijtuig 2e klasse en een dubbeldeksrijtuig 2e klasse van de NMBS/SNCB.

 

Model: Uitbreiding van de personentrein 29474 met een dubbeldeks-stuurstandrijtuig en een dubbeldeksrijtuig, beide 2e klasse. Rijtuig met getinte zijruiten, met 2 rode sluitseinen aan het uiteinde van de machinistencabine. Lengte over de buffers 54,1 cm.

 

Tijdperk VI

 

Onze prijs; € 98,00

BESTEL HIER

 

 

Hochbordwagen Om 21 "Königsberg" - Spoor H0 - Art.nr. 46053 - € 32,99
Open hogeboordwagen Om 21 met remhokje

 

Treinshop Olaerts

 

Voorbeeld: Tweeassige, open hogeboordwagen van verwisselbaar type Om 21 (voorheen Om Königsberg), met remhokje en remplatform. Nederlandse Spoorwegen (NS). Zoals in gebruik rond 1959.

 

Model: Beladen met lading-inzetstukken en echte kolen op schaal. Voorzien van authentieke gebruikssporen. Lengte over de buffers 11,3 cm. Gelijkstroomwielstel E700580.

 

Eenmalige serie.

 

Tijdperk III


Onze prijs; € 27,00

BESTEL HIER

 

 

Hochbordwagen Om 21 "Königsberg" mit BRB - Spoor H0 - Art.nr. 46054 - € 32,99
Open hogeboordwagen Om 21 met remplatform

 

Treinshop Olaerts

 

Voorbeeld: Tweeassige, open hogeboordwagen van verwisselbaar type Om 21 (voorheen Om Königsberg), met remplatform. Nederlandse Spoorwegen (NS). Zoals in gebruik rond 1959.

 

Model: Ladinginzetstuk met echte kolen op schaal uitgevoerd. Met authentieke gebruikssporen. Lengte over de buffers 11,3 cm. Gelijkstroomwielstel E700580.

 

Eenmalige serie.

 

Tijdperk III


Onze prijs; € 27,00

BESTEL HIER

 

 

Shimmns, SNCB - Spoor H0 - Art.nr. 46873 - € 129,99
Set goederenwagens met drie telescoopdakwagens

 

Treinshop Olaerts

 

Voorbeeld: Drie verschillende vierassige telescoopdakwagens type Shimmns van de Belgische spoorwegen (SNCB/NMBS). Bruine basiskleurstelling.

 

Model: Alle wagens met vaste kopschotten en drie verschuifbare telescoopdaken. Binnenin vijf laadgoten met beweegbare armen. Telkens drie coils meegeleverd. Draaistellen type Y 25. Alle wagens hebben verschillende bedrijfsnummers en zijn afzonderlijk verpakt. Extra verpakking. Lengte over de buffers per wagen ca. 13,8 cm. Gelijkstroomwielstel E700580.

 

Eenmalige serie.

 

Tijdperk IV


Een bijbehorende diesellocomotief vindt u in het Märklin H0-assortiment onder artikelnummer 37277.

 

Onze prijs; € 106,50

BESTEL HIER

 

 

Pwgs 41, SNCB - Spoor H0 - Art.nr. 46984 - € 39,99
Goederentreinbagagewagen Pwgs 41

 

Treinshop Olaerts

 

Voorbeeld: Goederentreinbagagewagen type Pwgs 41 van de Belgische spoorwegen (NMBS/SNCB). Uitvoering zonder dakopbouw. Zoals in gebruik tijdens tijdperk III.


Model: Bodemplaten met gemonteerde remstangen. Lengte over de buffers 11,9 cm. Gelijkstroomwielstel E700580.

 

Eenmalige serie.

 

Tijdperk III


De bijbehorende stoomlocomotief voor goederentreinen van de serie 82 vindt u eveneens in het Märklin H0-assortiment onder artikelnummer 37517.

 

Onze prijs; € 32,50

BESTEL HIER

 

 

Shimmns - Spoor H0 - Art.nr. 47221 - € 109,99
Set met 3 schuifhuifwagens Shimmns

 

Treinshop Olaerts

 

Voorbeeld: Drie goederenwagens van het type Shimmns van de Railion Nederland NV. Zoals in gebruik rond 2003.

 

Model: Alle wagens met gesloten huif. Draaistellen type Y 25 gelast. Alle wagens hebben verschillende bedrijfsnummers en zijn afzonderlijk verpakt. Extra verpakking. Lengte over de buffers per wagen 13,8 cm. Gelijkstroomwielstel E700580.

 

Eenmalige serie.

 

Tijdperk V

 

Onze prijs; € 90,00

BESTEL HIER

 

 

NS - Spoor H0 - Art.nr. 48780 - € 32,99
Bierkoelwagen

 

Treinshop Olaerts

 

Voorbeeld: Tweeassige gesloten bierkoelwagen met hoog opgestelde remcabine. Privé-wagen in de vormgeving "Brouwerij D'Oranjeboom", gebruikt bij de Nederlandse Spoorwegen (NS). Zoals in gebruik tijdens tijdperk III.

 

Model: Met horizontale plankenstructuur. Vaststaande koelruimtedeuren. Hoog opgestelde remcabine. Lengte over de buffers 10,6 cm. Gelijkstroomwielstel E700270.

 

Eenmalige serie.

 

Tijdperk III

 

Onze prijs; € 27,00

BESTEL HIER

 

 

Oppeln, SNCB - Spoor H0 - Art.nr. 48832 - € 64,99
Twee gesloten goederenwagens "Oppeln"

 

Treinshop Olaerts

 

Voorbeeld: Twee gesloten goederenwagens type "Oppeln", van de Belgische spoorwegen (NMBS/SNCB). Een wagen in korte uitvoering, zonder remhokje en remplatform. 1 wagen met remplatform. Zoals in gebruik tijdens tijdperk III.

 

Model: Beide wagens met schoorwerk, extra treeplanken en verschillende bedrijfsnummers. Beide wagens afzonderlijk verpakt. Lengte over de buffer 10,4 cm (korte uitvoering) en 11,3 cm (lange uitvoering). Gelijkstroomwielstel per wagen E700580.

 

Eenmalige serie.

 

Tijdperk III


De bijbehorende stoomlocomotief voor goederentreinen van de serie 82 vindt u eveneens in het Märklin H0-assortiment onder artikelnummer 37517.

 

Onze prijs; € 53,00

BESTEL HIER

 

 

 

Roco Olaerts

Nieuwigheden 2018

 

Stoomlocomotief Serie 25, SNCB

72146 - DC
72147 - DC Dig
78147 - AC Dig

 

Treinshop Olaerts

 

Correcte ombouw naar de NMBS-versie
Wielstellen van fijn metaal
Tijdperk III
H0 - PluX16 - Sound - LED

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

5-delige set: elektrische locomotief 1224 met goederentrein, NS

61459 - DC Dig
61460 - AC Dig

 

Treinshop Olaerts

 

De Werkspoor leverde de locomotief van de serie 1224 aan de Nederlandse Staatsspoorwegen in 1951. Het was een van de drie locomotieven uit de 1200-serie, die de typische "bril" en de prominente "Neus" had. De locomotief werd tot 1957 in deze kleuren geschilderd.

 

Vrijstaand grijpstangen, deels van metaal
Fijne stroomafnemer
Tijdperk III
H0 - PluX22 - Sound - LED
Met de goederenwagenset 76134 kan deze goederentrein optimaal worden uitgebreid

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

Elektrische locomotief 1207, NS

73832 - DC
73833 - DC Dig
79833 - AC Dig

 

Treinshop Olaerts

 

De Nederlandse Staatsspoorwegen (NS) hadden een enorm gebrek aan locomotieven als gevolg van de Tweede Wereldoorlog. Met de toenemende elektrificatie van het Nederlandse netwerk, zouden ook nieuwe elektrische locomotieven moeten worden gekocht. De Amerikaanse locomotieffabrikant Baldwin leverde in het kader van het Marshall-plan onderdelen. De zware 6-assige locomotieven liepen van de lijn bij Werkspoor in Utrecht. Van een totale bestelling van 75 locomotieven werden echter slechts 25 locomotieven geleverd als een 1200-serie. Hoog gemonteerde bestuurderscabines en een ontwerp met voorbouw maakten de locomotief vanaf een afstand herkenbaar als een Amerikaanse constructie.

 

Voor het eerst met luchtfilters voor airconditioning
Met omgekeerde L-verlichting
Tijdperk III
H0 - PluX22 - Sound - LED

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

Elektrische locomotief 1731, NS

73687 - DC
79687 - AC

 

Treinshop Olaerts

 

Tijdperk VI
H0 - NEM652 - LED

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

Elektrische locomotief 1618, Raillogix

73688 - DC
79688 - AC

 

Treinshop Olaerts

 

Exclusieve bedrukking
Tijdperk VI
H0 - NEM652 - LED

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

Elektrische locomotief 1632, HSL

73689 - DC
79689 - AC

 

Treinshop Olaerts

 

Exclusieve bedrukking
Tijdperk VI
H0 - NEM652 - LED

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

Sneltreinrijtuig 1ste klas, NS

74425 - DC

 

Treinshop Olaerts

 

Sinds lang weer in een donkergroene schildering
Tijdperk III
H0

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

Sneltreinrijtuig 1ste en 2de klas, NS

74426 - DC
74427 - DC

 

Treinshop Olaerts

 

Sinds lang weer in een donkergroene schildering
Tijdperk III
H0

 

Onze prijs; € 39,20

BESTEL HIER

 

 

3-delige set: zwaaidakwagens, SNCB

76176 - DC

 

Treinshop Olaerts

 

Vernieuwd model met vrijstaande handgrepen
Tijdperk IV-V
H0

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

Schuifhuifwagen, SNCB

76470 - DC

 

Treinshop Olaerts

 

Tijdperk V
H0

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

3-delige set: onderlossers, SNCB

76132 - DC

 

Treinshop Olaerts

 

Om bloktreinen te vormen
Vrijstaande handgrepen
Tijdperk VI
H0

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

Open goederenwagen, SNCB

76937 - DC

 

Treinshop Olaerts

 

Tijdperk VI
H0

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

Telescoopschuifwagen, SNCB

76463 - DC

 

Treinshop Olaerts

 

Tijdperk V-VI
H0

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

Eenheidsdraagwagen, SNCB

76748 - DC

 

Treinshop Olaerts

 

Tijdperk VI
H0

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

3-delige set: onderlossers, CFL

76173 - DC

 

Treinshop Olaerts

 

Volledig vernieuwd wat betreft vorm en detail
Met veel afzonderlijke onderdelen
Epoche IV
H0

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

Open goederenwagen, CFL Cargo

76728 - DC

 

Treinshop Olaerts

 

Met andere zijwanden, fronten en deuren als bij Eaos-Modellen
Tijdperk VI
H0

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

4-delige set: goederenwagens, NS

76134 - DC

 

Treinshop Olaerts

 

Open bakwagen met kabelrollen beladen
Wagens met aparte onderdelen
Passend: Uitbreidingsset voor 61459, 61460
Tijdperk III
H0

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

Open goederenwagen, NS

76831 - DC

 

Treinshop Olaerts

 

Voormalige USTC-Wagen ingezet bij de NS
Met authentieke markeringen
Tijdperk III
H0

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

Schuifhuifwagen, Enercon

76448 - DC

 

Treinshop Olaerts

 

Voor het transport van staalrollen
Passend: elektrische locomotief 1632, Art. Nr. 73689, 79689
Tijdperk VI
H0

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

Containerdraagwagen, AAE

76427 - DC

 

Treinshop Olaerts

 

Beladen met vier Tankcontainers van de firma Rinnen als nieuw gebouwd
Tijdperk VI
H0

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

6-delige display: verouderde balastwagens, Railpro

75959 - DC

 

Treinshop Olaerts

 

Individuele wagens zijn bij de vakhandel verkrikgbaar
Modellen met de hand verouderd
Tijdperk VI
H0

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

Ballastwagen, Railpro

76849 - DC

 

Treinshop Olaerts

 

Passend: Railpro-Display 75959
Tijdperk VI
H0

 

Bestel aan onze beste prijs!

BESTEL HIER

 

 

 

Fleischmann Olaerts

Nieuwigheden 2018

 

Bierwagen BROUWERIJ ORANJEBOOM, ingezet bij de NS

534804 - DC - € 26,40

 

Treinshop Olaerts

 

Tot 2004 was de grote brouwerij ORANJEBOOM in bedrijf.
Tijdperk III
H0

 

Onze prijs; € 22,70

BESTEL HIER

 

 

2-delige set met klapdekselwagens, NS

591303 - DC - € 49,90

 

Treinshop Olaerts

 

In de klapdekselwagens met scharnierdeksel werden huid en botten van varkens en runderen getransporteerd, waaruit later gelatine werd geproduceerd.

 

Met bewegende scharnierdeksels
Tijdperk III
H0

 

Onze prijs; € 43,00

BESTEL HIER

 

 

3-delige set met gesloten goederenwagens type Gs, NS

531104 - DC - € 74,00

 

Treinshop Olaerts

 

In de set zitten drie Nederlandse goederenwagens in verschillende schildering.

Met laadruimte-inrichting
Telkens 2 beweegbare schuifdeuren
Tijdperk IV
H0

 

Onze prijs; € 63,70

BESTEL HIER

 

 

Reizigersrijtuig van het type Plan „W“

 

Treinshop Olaerts

 

De passagiersrijtuigen van het type Plan "W" zijn vanaf 1966 gebouwd door "Werkspoor" in Utrecht. De eerste serie van 24 rijtuigen is speciaal ontwikkeld voor grensoverschrijdend verkeer naar Duitsland en België. De overige wagons werden tot 2003 gebruikt voor binnenlands verkeer. Sommige voertuigen zijn bewaard gebleven bij museumspoorwegen.

 

Passagiersrijtuig 2de klas type Plan „W“, NS

814710 - DC - € 33,90

 

Treinshop Olaerts

 

Uitvoering met helblauwe zijstrepen.
Tijdperk IV
N

 

Onze prijs; € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

Passagiersrijtuig 2de klas type Plan „W“, NS

814711 - DC - € 33,90

 

Treinshop Olaerts

 

Uitvoering met reclame in de zijstrepen.
Tijdperk IV
N

 

Onze prijs; € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

Passagiersrijtuig 2de klas type Plan „W“, NS

814712 - DC - € 33,90

 

Treinshop Olaerts

 

Uitvoering met reclame in de zijstrepen.
Tijdperk IV
N

 

Onze prijs; € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

Ketelwagen „PAM“, NS

841401 - DC - € 27,90

 

Treinshop Olaerts

 

Uitvoering met remplatform
Tijdperk III
N

 

Onze prijs; € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

3-delige set met gesloten goederenwagens type Gs, NS

831603 - DC - € 64,00

 

Treinshop Olaerts

 

Telkens 2 beweegbare schuifdeuren
Tijdperk IV
N

 

Onze prijs; € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

3-delige set balastwagens Type Fccpps, NS

822913 - DC - € 64,90

 

Treinshop Olaerts

 

Elke wagen met ander bedrijfsnummer
Tijdperk IV-V
N

 

Onze prijs; € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

Eenheidsdraagwagen met oplegger van de firma „DE WAARD“, HUPAC / NS

845369 - DC - € 37,90

 

Treinshop Olaerts

 

Tijdperk VI
N

 

Onze prijs; € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

 

Piko Olaerts

Nieuwigheden 2018

 

Electrische locomotief BR 186 „LINEAS”

97775 - DC - € 135,00
97776 - AC Dig - € 169,00

 

Treinshop Olaerts

 

EXCLUSIEF MODEL - alleen in België verkrijgbaar

 

Passend toebehoren
PIKO Sound-Modul für BR 186
# 56193 PIKO Sound-Modul + Lautsprecher
De PIKO Sound-Modul moet direct aan de PIKO Digital-Decoder # 56121 aangesloten worden.


NEM652 - LED
Tijdperk VI
H0

 

Onze prijs
97775 - DC - € 135,00

97776 - DC Dig - € 169,00 - UITVERKOCHT!

BESTEL HIER

 

 

Electrische locomotief Type 120 SNCB NMBS

 

De SNCB-serie 28 werd gebouwd als een kleine serie van slechts drie in 1949 door ACEC Charleroi en SEM. De 84 ton zware machines hadden een capaciteit van 1.985 kW en haalden een topsnelheid van 130 km / h! De oorspronkelijke serie-aanduiding type 120 werd hertekend vanaf 1971 in type 20. Vanaf 1976 kregen ze de benaming 28. Vanaf 1990 dienden de locomotieven alleen nog als reserve- of shuntdienst in het Brussels Gewest. De locomotieven 2803 werden gesloopt in 1995 en de 2802 in 2004. De 2801 blijft tot het nageslacht als museumvoertuig van de NMBS. Ze dienden o.a. de Belgische spoorwegsector als een testvoertuig voor opvolgers.

 

Het PIKO-model van de Belgische cult locomotief Rh 20 realiseert zijn model met het opvallende front in alle details die trouw zijn aan het origineel. De handgrepen zijn vrijstaand en standaard gemonteerd. De Rh 20 maakt indruk met verfijnde pantografen en uiterst levendig uitgevoerde draaistellen. De verlichting gebeurt door middel van LED's. De cabineverlichting en de voor- en achterlichten, die afhankelijk van de rijrichting werken, kunnen digitaal worden geschakeld met een PluX22-decoder. Een krachtige vijf-polige motor met twee nauwkeurig gebalanceerde vliegwielmassa's zorgt voor de rijeigenschappen en uitstekende rijeigenschappen. Het PIKO-model is voorzien van een zwaar chassis van gegoten zink en twee tractiebanden diagonaal aangebracht op de binnenassen van de twee draaistellen voor een hoge trekkracht. Remslangen zijn inbegrepen als accessoires. Het model is uitgerust met een PluX22-interface en voorbereid voor een ongecompliceerde aanpassing achteraf met een geluidsdecoder en een grote luidspreker.

 

Electrische locomotief Rh 2003 SNCB/NMBS

96543 - DC - € 189,00
96544 - AC Dig - € 215,00
96545 - DC Dig Sound - € 305,00

 

Treinshop Olaerts

 

EXCLUSIEF MODEL - alleen in België verkrijgbaar

 

Passend toebehoren
# 56360 PIKO Sound-Decoder mit Lautsprecher


Plux22 - LED
Tijdperk IV
H0

 

Onze prijs
96543 - DC - € 189,00
96544 - AC Dig - € 215,00
96545 - DC Dig Sound - € 305,00

BESTEL HIER

 

 

Electrische locomotief Rh 2802 SNCB/NMBS

96547 - DC - € xxx,xx
96548 - AC Dig - € xxx,xx
96550 - DC Dig Sound - € xxx,xx

 

Treinshop Olaerts

 

EXCLUSIEF MODEL - alleen in België verkrijgbaar

 

Passend toebehoren
# 56360 PIKO Sound-Decoder mit Lautsprecher
# 56400 PIKO SmartDecoder 4.1 PluX22 DCC
# 56401 PIKO SmartDecoder 4.1 PluX22 mfx


Plux22 - LED
Tijdperk IV
H0

 

Onze prijs
96547 - DC - € xxx,xx
96548 - AC Dig - € xxx,xx
96550 - DC Dig Sound - € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

Electrische locomotief Rh 2803 SNCB/NMBS

96561 - DC - € 195,00
96563 - AC Dig - € 222,00
96562 - DC Dig Sound - € 319,00

 

Treinshop Olaerts

 

 

EXCLUSIEF MODEL - alleen in België verkrijgbaar

 

Passend toebehoren
# 56360 PIKO Sound-Decoder mit Lautsprecher
# 56400 PIKO SmartDecoder 4.1 PluX22 DCC
# 56401 PIKO SmartDecoder 4.1 PluX22 mfx


Plux22 - LED
Tijdperk IV
H0

 

Onze prijs
96561 - DC - € 195,00
96563 - AC Dig - € 222,00
96562 - DC Dig Sound - € 319,00

BESTEL HIER

 

 

Electrische locomotief Rh 2802 SNCB/NMBS

96564 - DC - € 195,00
96565 - AC Dig - € 222,00

 

Treinshop Olaerts

 

EXCLUSIEF MODEL - alleen in België verkrijgbaar

 

Passend toebehoren
# 56360 PIKO Sound-Decoder mit Lautsprecher
# 56400 PIKO SmartDecoder 4.1 PluX22 DCC
# 56401 PIKO SmartDecoder 4.1 PluX22 mfx


Plux22 - LED
Tijdperk V
H0

 

Onze prijs
96561 - DC - € 195,00
96563 - AC Dig - € 222,00

BESTEL HIER

 

 

Diesellocomotief 7604 SNCB/NMBS

97765 - DC - € 129,00
97766 - AC Dig - € 159,00

 

Treinshop Olaerts

 

EXCLUSIEF MODEL - alleen in België verkrijgbaar

 

Passend toebehoren
# 56348 PIKO Sound-Decoder mit Lautsprecher
# 56400 PIKO SmartDecoder 4.1 PluX22 DCC
# 56401 PIKO SmartDecoder 4.1 PluX22 mfx


Plux22 - LED
Tijdperk V
H0

 

Onze prijs
97765 - DC - € 129,00
97766 - AC Dig - € 159,00

BESTEL HIER

 

 

Diesellocomotief 7617 SNCB/NMBS

97769 - DC - € 129,00
97770 - AC Dig - € 159,00

 

Treinshop Olaerts

 

EXCLUSIEF MODEL - alleen in België verkrijgbaar

 

Passend toebehoren
# 56348 PIKO Sound-Decoder mit Lautsprecher
# 56400 PIKO SmartDecoder 4.1 PluX22 DCC
# 56401 PIKO SmartDecoder 4.1 PluX22 mfx


Plux22 - LED
Tijdperk V
H0

 

Onze prijs
97765 - DC - € 129,00
97766 - AC Dig - € 159,00

BESTEL HIER

 

 

Diesellocomotief 7337 SNCB/NMBS

96464 - DC - € 175,00
96465 - AC Dig - € 212,00

 

Treinshop Olaerts

 

EXCLUSIEF MODEL - alleen in België verkrijgbaar

 

Passend toebehoren
# 56348 PIKO Sound-Decoder mit Lautsprecher
# 56400 PIKO SmartDecoder 4.1 PluX22 DCC
# 56401 PIKO SmartDecoder 4.1 PluX22 mfx


Plux22 - LED
Tijdperk IV-V
H0

 

Onze prijs
96464 - DC - € 175,00
96465 - AC Dig - € 212,00

BESTEL HIER

 

 

Diesellocomotief 7789 „LINEAS”

97778 - DC - € 135,00
97777 - AC Dig - € 169,00

 

Treinshop Olaerts

 

EXCLUSIEF MODEL - alleen in België verkrijgbaar

 

Passend toebehoren
PIKO Sound-Modul für Am843/G 1700BB
# 56192 PIKO Sound-Modul + Lautsprecher
De PIKO Sound-Modul moet direct aan de PIKO Digital-Decoder # 56121 aangesloten worden.


NEM652 - LED
Tijdperk VI
H0

 

Onze prijs
97778 - DC - € 135,00
97777 - AC Dig - € 169,00

BESTEL HIER

 

 

Lageboordwagen SNCB/NMBS

97069 - DC - € 13,90

 

Treinshop Olaerts

 

EXCLUSIEF MODEL - alleen in België verkrijgbaar


Tijdperk III
H0

 

Onze prijs; € 13,90

BESTEL HIER

 

 

Postwagen SNCB/NMBS

97079 - DC - € 55,00

 

Treinshop Olaerts

 

EXCLUSIEF MODEL - alleen in België verkrijgbaar


Tijdperk III
H0

 

Onze prijs; € 55,00

BESTEL HIER

 

 

Bierwagen „Celta-Pils” SNCB/NMBS

97077 - DC - € 23,50

 

Treinshop Olaerts

 

EXCLUSIEF MODEL - alleen in België verkrijgbaar


Tijdperk III
H0

 

Onze prijs; € 23,50

BESTEL HIER

 

 

Bierwagen „COUSIN & DE RAUW” SNCB/NMBS

97075 - DC - € 23,50

 

Treinshop Olaerts

 

EXCLUSIEF MODEL - alleen in België verkrijgbaar


Tijdperk III
H0

 

Onze prijs; € 23,50

BESTEL HIER

 

 

Gesloten goederenwagen „WIELEMANS” SNCB/NMBS

54009 - DC - € 23,50

 

Treinshop Olaerts

 

EXCLUSIEF MODEL - alleen in België verkrijgbaar


Tijdperk III
H0

 

Onze prijs; € 23,50

BESTEL HIER

 

 

Gesloten goederenwagen „RODENBACH” SNCB/NMBS

95341 - DC - € 28,90

 

Treinshop Olaerts

 

EXCLUSIEF MODEL - alleen in België verkrijgbaar


Tijdperk III
H0

 

Onze prijs; € 28,90

BESTEL HIER

 

 

Gesloten goederenwagen „BRASSERIE BIÈRE DES AS” SNCB/NMBS

97065 - DC - € xxx,xx

 

Treinshop Olaerts

 

EXCLUSIEF MODEL - alleen in België verkrijgbaar


Tijdperk III
H0

 

Onze prijs; € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

Open goederenwagen, groen, SNCB/NMBS

97078 - DC - € 15,00

 

Treinshop Olaerts

 

EXCLUSIEF MODEL - alleen in België verkrijgbaar


Tijdperk III
H0

 

Onze prijs; € 15,00

BESTEL HIER

 

 

SmartControl-light startset NS Intercity BR 185 met 2 personenwagens

59005 - DC - € 229,99

 

Treinshop Olaerts

 

Een typische NS passagierstrein is gebruikt als model voor deze digitale startset. Die bestaat uit een krachtige elektrische locomotief met PIKO-decoder en twee moderne personenrijtuigen. Met het nieuwe PIKO SmartControllight-systeem kan de trein bestuurd worden op de grote baan ovaal en biedt gevarieerde leuk spelmogelijkheden.

 

Treinlengte: 750 mm

 

Inhoud verpakking
1 x elektroloc BR 185
2 x IC wagens
12 x 55212 bochten R2 422 mm
6 x 55201 rechte rails 231 mm
1 x 55275 aansluiting
1 x aansluitkabel
1 x 55289 railopzethulp
1 x 55017 PIKO SmartControllight Set
1 x handboek

basisoppervlak: ca. 158 x 88 cm
min. opbouwgrootte: 168 x 98 cm


NEM652
Tijdperk VI
H0

 

Onze prijs; € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

PIKO PREMIUM treinset met 2 treinen met geluid

59118 - DC Dig - € 599,99

 

Treinshop Olaerts

 

Treinlengte: 1142 mm

 

Treinshop Olaerts

 

Treinlengte: 770 mm

 

Twee treinen uit Nederland kunnen met behulp van het innovatieve, radiogestuurde PIKO SmartControl-systeem onafhankelijk van elkaar worden bestuurd en zo het hoogste modelspoorplezier bezorgen. Twee grote spoor ovalen met vier gebogen wissels maken samen met de PIKO SmartControl gevarieerd treinverkeer mogelijk met een hoge speelwaarde. De locomotieven zijn uitgerust met PIKO-geluidsdecoders. Verschillende typische geluiden zijn opvraagbaar.

 

Inhoud verpakking
1 x Diesellocomotief G1206 NS
4 x goederenwagens NS
1 x ICE 3 - 4-delig NS
12 x 55212 bochten R2 422 mm
12 x 55201 rechte rails 231 mm
4 x 55200 rechte rails 239 mm
8 x 55213 bochten R3 483 mm
2 x 55222 gebogen wissel, links
2 x 55223 gebogen wissel, rechts
1 x 55280 stootblok
1 x 55275 aansluiting
1 x 55289 opzethulpstuk
1 x 55041 PIKO SmartController
1 x PIKO SmartBox
1 x PIKO Lanyard
1 x stroomvoorziening 36 W / 16 V
1 x USB lader 230 V + kabel
1 x railaansluitkabel
1 x handboek

basisoppervlak: ca. 192 x 98 cm
min. opbouwgrootte: 202 x 108 cm

 

De locomotieven zijn met een PIKO Sound-Decoder uitgerust
H0 - Plux22 - LED - Sound
Tijdperk VI
H0

 

Onze prijs; € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

Diesellocomotief 102 RRF


96466 - DC - € 179,99

96467 - AC Dig - € 209,99
96468 - DC Dig Sound- € 279,99
96469 - AC Dig Sound- € 299,99

 

Treinshop Olaerts

 

De locomotieven van de serie 73 waren vanaf 1965 als Type 273 in meerdere leveringen aangeschaft voor de zware rangeringen en voor lichte goederentreinen. De 6-cilinder motor leverde 550 kW en maakte een topsnelheid van 60 km / h mogelijk. De serie 74 komt grotendeels overeen met de serie 73. Het belangrijkste verschil tussen de twee reeksen is de productie van de motor van de serie 73, een ABC-motor. De serie omvatte slechts 10 locomotieven, die na hun levering in dubbele tractie in het rangeerstation Antwerpen-Noord werden gebruikt op de rangeerheuvel. Na de de levering van de nieuwe locomotief serie 77 werden de locomotieven ontheven van hun normale rangeerwerk.

 

Het PIKO-model van de serie 74 van de NMBS is gebaseerd op de technologie van de V 60 van de DR, met name op het bewezen aandrijfconcept van de D-koppeling (vier gekoppelde assen). Het stabiele frame van gegoten zink in combinatie met de motor en een nauwkeurig geconcipieerde vliegwielmassa, zorgt voor een gevoelig verstelbare loop met een zeer hoge tractie. De stroomafname gebeurt door alle zes de wielen, waarvan er twee zijn uitgerust met tractiebanden. Als standaardkenmerk van de PIKO Expert-serie heeft het model heeft een wisseling van lichten rood / wit, afhankelijk van de rijrichting en een PluX-interface voor digitale bediening. De verlichting van de bestuurderscabine kan worden geschakeld. Het model is voorbereid voor een gemakkelijke aanpassing naar funsties met geluid. Handvatstangen en leuningen zijn vrijstaand gemonteerd. De subtiel geëtste leuningen zorgen voor een gedetailleerde getrouwheid aan het prototype.

 

Plux22 - LED - (Sound)
Tijdperk VI
H0

 

Onze prijs
96466 - € xxx,xx
96467 - € xxx,xx
96468 - € xxx,xx
96469 - € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

Diesellocomotief Rh 2200 NS, roodbruin

52688 - DC Dig - € 229,99
52689 - AC Dig - € 239,99

 

Treinshop Olaerts

 

Het nieuw ontworpen model van de NS 2200 maakt indruk met de beste gravure en gedetailleerde zware draaistellen naar Amerikaans ontwerp met veel extra bevestigde onderdelen. De leuningen zijn filigraan en vrijstaand. Andere hoogtepunten van de PIKO NS 2200 zijn het uiterlijk van de vrije cabine en de digitaal schakelbare cabineverlichting met een ingebouwde buffercondensator voor optimale rijeigenschappen zonder geluidsonderbrekingen. De krachtige motor met vliegwielen drijft alle vier de assen aan en zorgt voor uitstekende rij-eigenschappen van de locomotief. De twee binnenste loopassen zijn elk voorzien van een kleefband. Het model heeft een net interieur met een PluX22 interface. De modellen van de NS 2200 kunnen eenvoudig achteraf worden uitgerust met een digitale of PIKO-geluidsdecoder met de grootst mogelijke luidspreker.

 

Plux22 - LED - Sound
Tijdperk IV
H0

 

Onze prijs
52688 - € xxx,xx
52689 - € xxx,xx

 

BESTEL HIER

 

 

Diesellocomotief BR 232 DB AG, zoals ingezet in NL

52768 - DC - € 144,99
52769 - AC Dig - € 184,99

 

Treinshop Olaerts

 

De zesassige dieselelektrische locomotieven van de 132-serie gingen constructief terug naar de V 300 / klasse 130 van de Deutsche Reichsbahn. Als universeel toepasbare snel- en goederentreinlocomotieven voor grote en belangrijk nevenbanen hadden ze een moderne elektrische treinverwarming en haalden een topsnelheid van 120 km / h. Het serviceprogramma dat voor hen is bedoeld voldeed perfect en ze werden als robuust en betrouwbaar beschouwd. Van 1972 tot in 1983 werden 709 exemplaren geleverd. De zware locomotieven bepaalden aanzienlijk het beeld van de DDR-spoorweg in de jaren zeventig en tachtig. Voordat de sneltreinen in grensoverschrijdend verkeer tussen de twee Duitse staten wekte de rode reuzen ook de aandacht van vele spoorwegenthousiasten in de Bondsrepubliek. In de DDR werden ze "grote Russen" en "Russische energiecentrales" genoemd, nu hebben ze de bijnaam "Ludmilla". Geclassificeerd als DB 232 klasse 232 vormen de onverwoestbare machines de basis voor nieuwe versies als 232.9, 233, 234 en 241.

 

De PIKO-modellen van de BR 132 / BR 232 roepen allemaal de typische kenmerken van hun originele machines op. De handgrepen zijn vrijstaand. De modellen zij ngekenmerkt door het beste verf en drukwerk, vrijstaande handgrepen. Een uit zink gegoten frame en een krachtige vijf-polige motor met twee vliegwielen garanderen goede loopeigenschappen. De modellen hebben twee tractiebanden diagonaal op de binnenassen van de twee draaistellen. De verlichting gebeurt door middel van LED's. De cabineverlichting en het achterlicht kunnen afzonderlijk worden geschakeld. Het geluid komt van in de fabriek geïnstalleerde PIKO-geluidsdecoders die gebruik maken van de DCC RailComPlus®, Motorola®, Selectrix® en M4. Deze decoders bevinden zich in de 132-serie en hebben tot 29 schakelbare functies. Veel loktypische geluiden zoals motorgeluid, bugels, remgeluiden en andere zijn enkelvoudig beschikbaar. Geluid is ook analoog mogelijk maar beperkt tot het motorgeluid.

 

Plux22 - LED
Tijdperk VI
H0

 

Onze prijs
52688 - € xxx,xx
52689 - € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

Diesellocomotief Rh 2200 NS, roodbruin met functionele zwaailichten

52686 - DC - € 139,99
52687 - AC Dig - € 179,99

 

Treinshop Olaerts

 

De dieselelektrische vierassige locomotieven van de serie 2200 van de Nederlandse Staatsspoorwegen werden ingevoerdvan 1955 tot 1958 toen de tractie veranderde van stoom naar diesellocomotieven. Samen met de serie 2400 zijn 280 exemplaren gebouwd. Met hun eenzijdige cabines en lange neuzen verraden ze een Amerikaans ontwerp. De NS-machines waren echter uitsluitend vervaardigd door West-Europese bedrijven. De 100 km / u snelle locomotieven waren niet alleen in goederentreinen en rangeerdiensten gebruikt, maar ook in passagierstreinen. Voor de zware ersttreinen werden de 900 pk motoren van vier locomotieven gebruikt in tractie.

 

Plux22 - LED
Tijdperk IV
H0

 

Onze prijs
52688 - € xxx,xx
52689 - € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

Zware lastwagen Slmmps RTS

96687 - DC - € 44,99

 

Treinshop Olaerts


Tijdperk VI
H0

 

Onze prijs; € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

Lageboordwagen NS

58750 - DC - € 12,99

 

Treinshop Olaerts


Tijdperk III
H0

 

Onze prijs; € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

Containerdraagwagen NS

58754 - DC - € 32,99

 

Treinshop Olaerts


Tijdperk VI
H0

 

Onze prijs; € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

Elektrolocomotief 1212 NS

40463 - DC - € 189,99

 

Treinshop Olaerts

 

Het PIKO-model van de NS 1200 wordt gekenmerkt door zeer fijne gravures op de locomotief en de draaistellen. Een bijzondere blikvanger zijn de filigrane pantografen en de replica van het dak, die nauwkeurig aan alle details van het origineel beantwoorden. Een krachtige motor garandeert het probleemloze transport van authentieke sneltreinen. Het model heeft een Next18-interface en de gebruikelijke wisseling van rood / wit licht. De cabineverlichting is digitaal schakelbaar. Bovendien werden twee wielen voorzien van tractiebanden in een diagonale opstelling met tractiebanden. Het PIKO-model heeft uitstekende loopeigenschappen en kan gemakkelijk bochten nemen tot 192 mm.

 

Passend toebehoren
#46402 PIKO SmartDecoder 4.1 Next18
#46280 PIKO Sound-Decoder Next18S
Next18 - LED
Tijdperk III
N

 

Onze prijs; € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

Diesellocomotief 2271 NS

40443 - DC - € 179,99

 

Treinshop Olaerts

 

De dieselelektrische, vierassige draaistellocomotieven van de 2200-serie van de NS kenmerkten de periode van tractieverandering van stoomlocomotieven naar diesellocomotieven in hun aankoopjaren van 1955 tot 1958. Samen met de serie 2400 werden 280 exemplaren in gebruik genomen. Met hun eenzijdige stuurcabine en de lange railing verraden de machines een Amerikaans ontwerp. De NS-machines werden echter uitsluitend vervaardigd door West-Europese bedrijven. De 100 km / u-locomotieven konden niet alleen worden gebruikt in goederentrein- en rangeerdiensten, maar werden ook gebruikt voor passagierstreinen. Voor zware ertstreinen werden soms tot vier locomotieven met meerdere tracties gebruikt door de 900 pk-machines.

Plux12 - LED
Tijdperk III-IV
N

 

Onze prijs; € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

Diesellocomotief NS 2400

 

In de jaren 1950 de Nederlandse Spoorwegen dat de stoomtractie binnen een paar jaar en de laatste stoomlocomotief in 1958 ontmanteld en vervangen zouden worden. Vooral de dieselelektrische locomotieven uit de 2400- en 2200-serie staan ​​voor deze periode van tractieverandering. De locomotieven van de Rh 2400 zijn gebaseerd op beproefde ontwerpen en zijn besteld bij het Franse bedrijf Alsthom, die al soortgelijke locomotieven produceerde. Van de tot 80 km / u-serie 2400 werden vanaf 1954 130 locomotieven in gebruik genomen. Aanvankelijk hadden de eerste locomotieven tot 1956 de hemelsblauwe kleur. De overige locomotieven kregen een roodbruine afwerking en hadden grote zichtbaarheidslijnen aan de voorzijde en kleinere aan de cabine zijkanten. Vanaf 1971 werden de voertuigen geschilderd in de grijs-gele huiskleuren van NS. De locomotieven werden voornamelijk gebruikt in het noorden van het land, aanvankelijk voor passagierstreinen, later, op enkele uitzonderingen na in goederentreinen. Sommige machines waren ook gestationeerd in Eindhoven en Amsterdam Watergraafs. De locomotieven konden in meervoudige tractie rijden, vanaf 1970 waren deze drie locomotieven de regel. Sommige 2400 werden uitgeschakeld na ongevallen of storingen sinds 1982. De niet beschadigd locomotieven werden gesloopt, het gebruik van de serie eindigde in 1991. Vijftig locomotieven waren tussen 1990 en 1992 aan de SNCF voor de aanleg van hogesnelheidslijnen toegewezen en werden aangeduid met 62400 en 62500

 

Het nieuwe PIKO-model uit de serie 2400 van de NS fascineert door de beste gravures en de nauwkeurige ombouw van hun prototype met exacte gravure op de locomotief en de draaistellen. De leuningen, die erg karakteristiek zijn voor deze serie, zijn zorgvuldig geëtste metalen onderdelen. Het model wordt gekenmerkt door uitstekende rijeigenschappen en heeft een precies vervaardigd gegoten frame, een krachtige motor met vliegwiel en een verlichting door LED's met wit / rood licht. Het model is voorbereid voor digitale bediening.

 

Diesellocomotief Rh 2400 blauw NS

40420 - DC - € 179,99
40421 - DC Dig Sound - € 279,99

 

Treinshop Olaerts

 

Passend toebehoren
#46402 PIKO SmartDecoder 4.1 Next18
Next18 - LED
Tijdperk III
N

 

Onze prijs
40420 - € xxx,xx
40421 - € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

Diesellocomotief Rh 2400 grijs-geel, knipperlicht, NS

40422 - DC - € 179,99
40423 - DC Dig Sound - € 279,99

 

Treinshop Olaerts

 

Passend toebehoren
#46402 PIKO SmartDecoder 4.1 Next18
Next18 - LED
Tijdperk IV
N

 

Onze prijs
40422 - € xxx,xx
40423 - € xxx,xx

BESTEL HIER

 

 

 

 

Fleischmann Olaerts

Prijslijst nieuwigheden

Märklin Olaerts

Prijslijst algemeen

Märklin Olaerts

 

Nieuwigheden 2018

 

BR 147, TRAXX P 160 AC 3
22689 - Elektrische locomotief BR 147
- € 229,99

 

Treinshop Olaerts

 

Elektrische locomotief serie 147 (TRAXX AC 3 LM) zonder flexpaneel van de Deutsche Bahn AG (DB AG). Binnen het TRAXX 3-typeprogramma door Bombardier in serieproductie gebouwd. Bedrijfsnummer: 147 009-5. Zoals in gebruik vanaf december 2016.

Elektrische locomotief in metalen uitvoering, met digitale decoder en uitgebreide geluidsfuncties. Speciale motor, centraal ingebouwd. 4 via cardan aangedreven assen. Antislipbanden. Met de rijrichting wisselend driepuntsfrontsein en 2 rode sluitseinen, in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Frontseinen aan loczijde 2 en 1 elk afzonderlijk digitaal uitschakelbaar. Wanneer het frontsein aan beide zijden van de loc is uitgeschakeld, is aan weerszijden de dubbele A-verlichting ingeschakeld. Verlichting met warmwitte en rode ledlampjes. 2 mechanisch werkende dakstroomafnemers. Voorbeeldgetrouwe imitatie van de zijkanten. Lengte over de buffers 21,7 cm.

Tijdperk VI
H0

 

Onze prijs; € 188,50

BESTEL HIER

 

 

TGV Duplex, V 150
22790 - Hogesnelheidstrein TGV Duplex V 150 - € 699,99

 

Treinshop Olaerts

 

Hogesnelheidstrein TGV Duplex V 150 (train à grande vitesse) van de Franse spoorwegen (SNCF), in de uitvoering en samenstelling als 5-delige motorwagen voor de Wereldrecordrit op 03 april 2007. 1 motorwagen (TK2), 1 overgangswagen (R8), 1 tussenwagen (R4), 1 overgangswagen (R1), 1 motorwagen (TK1). Met dubbele rolstabilisator op de draaistellen, motorwagen TK2 zonder stroomafnemer op het dak, gewijzigde cabineramen en eendelige afdekkap. Motorwagen TK1 met slechts één stroomafnemer uitgerust. Motorwagennummer 4402. Zoals in gebruik rond 2007.

Voor het hogesnelheidsverkeer tussen Parijs, Oost-Frankrijk (Strasbourg) en Zuid-Duitsland kocht de SNCF de „Train à Grande Vitesse Parijs – Oost-Frankrijk – Zuidwest-Duitsland” (TGV POS). Aan de grondslag van de TGV POS lag in het begin enkel het nieuw gebouwde hogesnelheidstraject Strasbourg – Parijs en de bijbehorende uitrusting van de rijtuigen voor stroom- en signaalsystemen in Duitsland en Zwitserland. De TGV POS was geen werkelijk volledig nieuw ontwikkelde rijtuiggeneratie. Het was veeleer een mix van nieuwe motorwagens en tussenwagens van de TGV Réseau. De nieuwe motorwagens leken mechanisch sterk op die van de TGV Thalys PBKA (Parijs – Brussel – Keulen/Amsterdam). De elektrische uitrusting voor drie stroomsystemen (1,5 kV=, 25 kV/50 Hz en 15 kV/16 2/3 Hz) werd voor het eerst in asynchrone techniek met IGBT-gestuurde driefasenwisselstroom-asynchroonmotoren uitgevoerd. De tussenwagens kwamen uit het TGV Réseau. In ieder geval werden ze in de werkplaats Bischheim uitgebreid gemoderniseerd, op de nieuwste stand van de techniek gebracht en onderscheiden zich daardoor opvallend van de andere TGV-generaties. Er werden 19 eenheden gekocht, waaronder de TGV 4402 bijzonder opviel. De motorwagens van deze treinen werden ingezet om een wereldrecordpoging te ondernemen, die de Fransen wilden overdoen na het TGV-record van 26 februari 1981 (380 km/u) en van 18 mei 1990 (515,3 km/u): Op 26 maart 2007 stelden SNCF en Alstom de toekomstige recordtrein met de aanduiding „V 150” (= 150 m/s = 540 km/u) aan het publiek voor. Deze bestond uit beide TGV POS-motorwagens en drie aangepaste dubbeldekse tussenwagens van het nieuwste type. Deze keer moesten er extra aandrijfdraaistellen onder de tussenwagens als bijhorende aanpassingen worden uitgevoerd om de prestatie te verhogen tot 19.600 kW en opnieuw gewijzigde overbrengingsverhoudingen en wieldiameters. Het testtraject op de LGV Oost kreeg een verstevigde bovenbouw in de bochten en een verhoging van de rijdraadspanning van 25 kV naar 31 kV. Uiteindelijk liet de „V 150” op de middag van 3 april 2007 op de LGV Oost een nieuw, ongelooflijk snelheidsrecord voor spoorvoertuigen optekenen. In 13 minuten tijd reed de eenheid aan de absolute topsnelheid van 574,8 km/u. De recordrit werd door meerdere televisiezenders live uitgezonden. Een vliegtuig begeleidde het zilverzwarte geschut en honderden mensen juichten de trein toe toen die amper 200 kilometer ten oosten van Parijs aan topsnelheid meerdere bruggen passeerde. In totaal heeft de recordrit aan Alstom en SNCF 30 miljoen euro gekost. De opvallende bekleding voor het wereldrecord bleef daarna op beide motorwagens behouden, zodat ook later in het geplande bedrijf trots op de behaalde recordsnelheid kon worden gewezen.

Beide motorwagens (TK1 en TK2) aangedreven. Met digitale decoder met uitgebreide geluidsfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met vliegwiel in beide motorwagens, centraal ingebouwd. Telkens 4 assen via de cardan aangedreven. Antislipbanden. Standaard ingebouwde binnenverlichting. Met de rijrichting wisselend driepuntsfrontsein, 2 rode sluitseinen en binnenverlichting in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Derde frontsein voor Franse lichtwisseling digitaal apart uitschakelbaar (lichtfunctie). Verlichting met onderhoudsvrije, warmwitte en rode lichtdioden (leds). Machinistencabine in de motorwagens met binneninrichting. Afzonderlijk gemonteerde metalen handgrepen. Motorwagen en overgangswagen zijn paarsgewijs vast aan elkaar gekoppeld, met speciale kortkoppelingen en schaargeleiding. Extra schaargeleiding in Jakobs-draaistel. Met de rijrichting wisselende stroomvoorziening via de telkens voorste motorwagen. Binnenverlichting wordt gevoed via de doorgaande elektrische aansluiting van de hele trein. Voorbeeldgetrouwe motorwagen (TK2) met gemonteerde stroomafnemers. Motorwagen TK1 met slechts één stroomafnemer. De stroomafnemer is alleen mechanisch, niet elektrisch bedienbaar. Model op schaal, daarom is een minimale boogstraal van 360 mm bij vrij omgrenzingsprofiel vereist om bochten te kunnen nemen. De hogesnelheidstrein TGV Duplex V 150 wordt met doorgenummerd certificaat van echtheid geleverd. Lengte van de 5-delige motorwagen ca. 125 cm.

Eenmalige oplage, wereldwijd tot 999 motorwagens beperkt.

Tijdperk VI
H0

 

Onze prijs; € 629,50

BESTEL HIER

 

 

Serie C 5/6 Öl, Elefant
22926 - Stoomlocomotief met sleeptender serie C 5/6 "Olifant"
- € 499,99

 

Treinshop Olaerts

 

Zelfs in Zwitserland waren er stoomlocomotieven die met olie werden gestookt. Eind 1953 reed de „Oliefant” – de omgebouwde „olifant” C 5/6 2976 – zijn eerste ritten. Met een oliestookinrichting volgens het Sprenger-systeem haalde de machine met furore voordeel in vergelijking met de locomotieven die met kolen werden gestookt. Een duidelijk lager brandstofverbruik, een eenvoudigere bediening en een aanpassing zonder problemen aan de verschillende belastingen trokken de aandacht van de vakwereld. Maar omdat de SBB duidelijk geen behoefte meer had aan stoomlocomotieven, werden er geen andere machines meer omgebouwd.

Stoomlocomotief voor goederentrein serie C 5/6 "Olifant" van de Schweizerische Bundesbahnen (SBB), met 3-assige sleeptender en ombouw naar oliestook. Bedrijfsnummer van de loc 2976. Zoals midden jaren 50 in gebruik.

Met olie gestookte SBB-stoomloc C 5/6 2976 Na de overname van de Gotthardbahn in 1909 door de Zwitserse Bundesbahn (SBB), werd al snel duidelijk dat de aanschaf nodig was van een locomotief met een groter prestatievermogen, om die op de steile hellingen van de Gotthard in te zetten en om de treintrajecten in de laaglanden zuinig te kunnen organiseren. Naast het trekken van goederentreinen moesten de locomotieven ook voor sneltreinen op de steile hellingen kunnen worden ingezet, wat naast een grotere trekkracht ook een topsnelheid van 65 km/u vereiste. Reeds in 1913 stonden de twee prototypes 2901 en 2902 van de serie C 5/6 ter beschikking om getest te worden. Ze waren met een viercilinderaandrijving en enkelvoudige expansie uitgerust, die zich echter niet speciaal kon bewijzen. Daarom greep men bij de serielocomotieven terug naar de goede ervaringen met de aandrijving van de C 4/5-locomotieven van de serie 2701-32 en werd een verbindingsaandrijving met vier cilinders volgens Von-Borries ingebouwd. Tussen 1913 en 1917 werden in totaal 28 seriemachines met de nummers 2951-2978 in dienst gesteld, waarbij de 2978 tegelijk de laatste, aan SBB geleverde stoomlocomotief voor normaalspoor was. In 1921 waren de ondertussen als „olifanten” aangeduide machines overbodig geworden door de volledige elektricatie van de Gotthardbahn, en waren ze voortaan in de laaglanden en op grote rangeerstations te zien. Hoewel de Zwitserse stoommachine door de vlotte elektrificering van de hoofdtrajecten nu aan belang had ingeboet, werd er desondanks toch geprobeerd om de stoomlocomotief met olie te stoken om brandstof te besparen en om die eenvoudiger te bedienen. De constructeur Edwin Sprenger uit Goldau liet een patent registreren op een dergelijke inrichting en in de jaren ‚30 werd dit bij een Ec 3/5 van de SBB uitgetest. In 1952 vroeg Sprenger bij de SBB opnieuw aan of hij zijn verbeterde oliestookinrichting bij een C 5/6 mocht inbouwen en in bedrijf testen. De SBB stemde toe en de C 5/6 2976 werd hiervoor uitverkoren, die met een kort daarvoor doorgevoerde „interne revisie” met vervanging van de buiswand van de vuurkist probleemloos moest rijden. De eerste officiële proefrit met een goederentrein vond plaats op 3 december 1953 tussen Erstfeld en Aarau en de resultaten waren bemoedigend. Het olieverbruik was aanzienlijk minder in vergelijking met het stoken met kolen. In het begin werd de locomotief met stookolie aangedreven, die zich in een tank van 4.000 liter in de tender bevond. Later werd het volume van de tank vergroot tot 7.000 liter en werd een stoomverwarming geïnstalleerd, gezien de machine ook met goedkopere zware stookolie kon worden aangestookt. De SBB toonde echter weinig interesse om nog andere locomotieven op dergelijke wijze uit te rusten, hoe goed de „Oliefant” zich ook bewees. In december 1962 werd de C 5/6 2976 in Erstfeld afgevoerd en niet opnieuw in bedrijf genomen. Na de officiële buitenbedrijfstelling eind maart 1965 werd de machine dan snel verschroot.

Met digitale decoder met uitgebreide geluidsfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met vliegwiel in ketel. 5 aangedreven assen. Antislipbanden. Locomotief en tender grotendeels van metaal. Rookgarnituur 72270 is standaard ingebouwd. Met de rijrichting wisselend driepuntsfrontsein op de loc en 2 seinen op de tender, evenals ingebouwde rookgarnituur in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Bovendien is de cabineverlichting digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije warmwitte lichtdioden (ledlampen). Verstelbaar koppelingsmechanisme tussen loc en tender. Voor op de loc en op de tender kortkoppeling met NEM-schacht, op de tender door snelheid bekrachtigd. Kleinst berijdbare boogradius 360 mm. Zuigerstangafschermingen en schroefkoppelingimitaties bijgeleverd. Lengte over de buffers 22,3 cm.

Tijdperk III
H0

 

Onze prijs; € 409,50

BESTEL HIER

 

 

Dampfkran Ardelt 57t
23057 - Stoomkraan Ardelt 57 t
- € 999,99

 

Treinshop Olaerts

 

6-assige spoorwagendraaikraan met stoomaandrijving type Ardelt met een draagvermogen van 57 ton met kraansteunwagen (ombouw uit Rms Stuttgart) en rijdende werkplaats van de Deutsche Bundesbahn (DB). Flesgroene kleurstelling van de stoomkrans. Bedrijfsnummer München 6664. Zoals in gebruik rond 1958.

Kraanwagen met digitale decoder met geluidsfuncties. Sluitwagen met kraanarm op tandkrans 360° draaibaar. De kraanarm kan via een kabelschijf omhoog en omlaag bewegen. De metalen hoofdhaak kan via een kabelschijf omhoog en omlaag bewegen. Cabineverlichting digitaal schakelbaar. Twee verlichte koplampen op de kraanarm, digitaal schakelbaar. Ledverlichting. Ingebouwde rookset, digitaal schakelbaar. 4 steunarmen handmatig uitklapbaar en met spindels op de meegeleverde sokkels vast te zetten. Schoorsteen met rookkap die kan worden weggenomen en opnieuw gemonteerd. Metalen contragewicht, deels verwijderbaar, kan op de buffervoorbouw worden gezet. Kraanwagen met zesassige onderwagen en sluitwagenbehuizing van metaal. Rongenwagen (ombouw uit Rms Stuttgart) met besturingsbok als schutwagen. Voormalige G-wagen van het verbandstype, met versterking van de eindoverspanning zonder handrem, als rijdende werkplaats. Kleinst berijdbare boogradius 437,5 mm! Totale lengte over de buffers ca. 36,6 cm.

Tijdperk III
H0

 

Onze prijs; € 899,50

BESTEL HIER

 

 

Sggrss 80, CD Cargo
24800 - Dubbele containerwagen type Sggrss 80
- € 94,99

 

Treinshop Olaerts

 

6-assige dubbele containerwagen met scharnieroplegging van het type Sggrss 80, voor gecombineerd goederenverkeer. Roodbruine basiskleurstelling. CD Cargo a.s., als dochteronderneming van de Tsjechische spoorwegen (CD). Beladen met twee 40-ft. Boxcontainers. Zoals op vandaag in gebruik.

Voorbeeldgetrouwe, onderbroken metalen containerwagenbodem, met markante visbuiklangsdragers. Draaistellen type Y 25. Beide helften van de containerwagen zijn bewegend gelagerd op het middelste draaistel. Onderzijde van de containerwagenbodem met gemonteerde remleidingen en luchtflessen. Opklapbare overgangen aan de bovenzijde van de containerwagenbodem via het middelste draaistel ter hoogte van de scharnieroplegging. Apart gemonteerde steunstangen op de uiteinden van de wagen en rangeerhaken. Beladen met twee 40-ft. boxcontainers die men kan afnemen. Lengte over de buffers 30,7 cm. Wisselstroomwielstel E700150.

Eenmalige serie.

Bijbehorende, moderne goederentreinlocomotieven van de serie 152, 185, 189 of 193 zijn in het Trix H0-assortiment verkrijgbaar.

U vindt andere dubbele containerwagens voor de samenstelling van volledige treinen onder de Märklin-artikelnummers 47800, 47801, 47802, 47803 en het Trix-artikelnummer 24801.

Tijdperk VI
H0

 

Onze prijs; € 77,50

BESTEL HIER

 

 

Sggrss 80, AAE
24801 - Dubbele containerwagen type Sggrss 80
- € 94,99

 

Treinshop Olaerts

 

6-assige dubbele containerwagen met scharnieroplegging van het type Sggrss 80 (AAE-type S119), voor gecombineerd goederenverkeer. Lichtgrijze basiskleurstelling. Privéwagen van AAE Cargo AG, CH-Baar, verhuurd aan BoxXpress, Hamburg, geregistreerd in Duitsland. Beladen met een 40-ft. boxcontainer en een 20-ft. boxcontainer. Zoals op vandaag in gebruik.

Voorbeeldgetrouwe, onderbroken metalen containerwagenbodem, met markante visbuiklangsdragers. Draaistellen type Y 25. Beide helften van de containerwagen zijn bewegend gelagerd op het middelste draaistel. Onderzijde van de containerwagenbodem met gemonteerde remleidingen en luchtflessen. Opklapbare overgangen aan de bovenzijde van de containerwagenbodem via het middelste draaistel ter hoogte van de scharnieroplegging. Apart gemonteerde steunstangen op de uiteinden van de wagen en rangeerhaken. Beladen met een 40-ft. boxcontainer en een 20-ft. boxcontainer die men kan afnemen. Lengte over de buffers 30,7 cm. Wisselstroomwielstel E700150.

Eenmalige serie.

Bijbehorende, moderne goederentreinlocomotieven van de serie 152, 185, 189 of 193 zijn in het Trix H0-assortiment verkrijgbaar.

U vindt andere dubbele containerwagens voor de samenstelling van volledige treinen onder de Märklin-artikelnummers 47800, 47801, 47802, 47803 en het Trix-artikelnummer 24800.

Tijdperk VI
H0

 

Onze prijs; € 77,50

BESTEL HIER

 

 

Nieuwigheden 2018

 

 

 

 

 

Treinshop Olaerts
Nieuwstraat 192
3590 Diepenbeek
België
0032 11 423 394
info@treinshopolaerts.be
BE04 3946 4240

 

MAIL